nedjelja, 18. ožujka 2012.

...proljeće...i svi se nemiri probudili ...a onda si još upao ti ...da mi poremetiš moj i onako nemirni život ...

...pa si otišao ...pa mi nedostaješ ...nemam s kime pričati ...o svemu i ni o čemu ...i jučer sma bila tužna i stalno gledala poruke ...ma tako se čovjek brzo navikne ...na nekoga ....a nije to dobro ...na brzinu se vežeš za nekoga ...i ispirčaš mu svoju intimu ...ma znam da ćeš se vratiti ...ma nije to ljubav ..to je samo prijateljsto ...ali mi nedostaju one porukice svako malo ...pa ih pročitam ...pa se nasmijem ...i drago mi je da i me nazvao ...možda ćeš opet ....a možda i ne ...dva svijeta toliko različita ...u svemu ...a opet ima nekih možda dodirnh točkica ...malenih ...znam ja i dalje pokušavam sagraditi svoj la vie en rose ...gradim ga cijele ove zime..,a nisam se pomakla dalje od prvog reda ciglica ...kako su jebeni kinezi napravili onaj dugački kineski zid ...a valjda ih je bilo puno ...a ja sam sama...ex javio u poruci da ide doktoru jer ga strašno muči kralježnica ...i mene slomljeno srce ...pa nikome ništa...e neka ga muči .... njegov problem ...meni je i onako ostavio samo gorčinu poraza...pa neka malo pati ...i neka si nađe neku budalu da ga njeguje ...ima ih još takvih glupača kao ja...ili nema...jer nema love ...a danas ako nema love ...nema ni njege ...hahahaha...nemam više suosjećanja niti malo...tko ga jebe ...pa sam je odlučio u ovim godinama stvarati svoj život ...a niti jedan nije dovršio ...fuck off...ex...forever ....i eto mu tedijeva ..sve ću preživit ..ma preživi brate dragi samo što dalje od mene ...i btw...jesam li i za to kriva što te boli kralježnica ...ne bi me začudilo ....

Nema komentara:

Objavi komentar