petak, 9. ožujka 2012.

...pa što se to samnom događa ...a stvarno nisam zaljubljena ...samo sam sjebana ...ili ...neko sasvim novo ...stanje ...hm...

...i kad ti netko kaže da je danas petak...onda mu  i povjeruj ..jer meni je danas subota cijeli dan ...što se u mojem vremenskom čipu sjebalo ne znam...samo znam da zaljubljena nisam ...da sam sjebana i dalje...jutros se probudim ...obavim svoj svakodnevni jutarnji ritual ...cappuccino....prva cigareta ...palim komp..pogledam poštu ...odgovorim na poruke...pogledam na oba bloga ...izlazim van u šetnju s tangom ...kod poštanskih sandučića dvije babe pričaju...pa nije ga još bilo ...koji kar ga i treba ..mislim poštara ...koji je tebi babo ..pa danas je subota...vratim se doma ...napravim spisak za subotnje nedjeljnu kupovinu i onda mi moje pametno dijete da ponudu od klade okrenutu na petak...i ja kažem što mi daješ petak pa danas je subota ...ona kaže mami...nije srećo ..petak je ...pogledaj mob...i vidi ..stvarno je petak 9.03. kaže mob...petak...a ja zabrijala ...subota ...i još uvijek mi je subota i sada u 20.23 dok pišem ovo ...ma koji la vie en rose ..ovo je obmana ...koje je ovo stanje sranje ...a nisam zaljubljena sto posto pa da nosićem param oblake ...nije alzheimer jer bi zaboravila i tko sam...nije ...onda što je ...neko novo stanje ili su me malo smotale one kasnonoćne porukice prije spavanja ...bezazlene ...ali ...ne razbijaj si glavu ...jebeš sve...neka je petak /btw...ja ipak mislim i dalje da je subota/...e ..da...

Nema komentara:

Objavi komentar