ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

...joj tango ...da znaš kako je meni sjebano ovako ujutro ići s tobom van na piškanje ...

...ali živo ...živo ..živo ...oblači se ...počešljaj se ...obuci jaknu jer je još ujutro hladno ...uzmi uzicu ...pritisni tipkalo na liftu ...izdađi van...i čekaj da sveti pas obavi svoje ...ali eto nekako ćemo nas dvoje to izgurati ...ma sve za tebe ...jer znam da me voliš i gledaš me kao neko biće ...svojim smeđim okicama ...a što volim čistiti tvoje dlačice svaki dan po dva tri puta ..o bože ...zar je to la vie en rose ...a valjda je ...tko bi ga znao što je uopće la vie en rose...za nekoga ljubav ...za nekoga dobar auto...supermoderni tzv .minimalističko uređeni stan ...statusna kuća...jahta ...a moj je ...jutranja šetnja s tobom tango ...e pa ajmo ...cappuccino prvi popila...ispušila par cigareta ...a od nečega se mora krepati ...obuci balerinke ...e jedva čekam ljeto da izađem bosa van...tango koju ti muziku voliš ...nikad mi to nisi rekao ...ma neka bude nešto živo ...da možeš mahati repom ...eto čujem uzdišeš... i kažeš ...koji kurac sad drljaš po toj tastaturi a meni se piša ...znam ...

Nema komentara:

Objavi komentar