srijeda, 7. ožujka 2012.

...8.mart....ili ti jebeni dan žena ...

...e da...sutra je 8.mart ....jebeni dan žena ....nekada su na taj jebeni dan žene kao imale svoj dan ...a muškarčine bi se isprsile  i onako bar taj dan donijele neko poluvelo  cvijeće navečer dolazeći kući s pijanke ...jer uvijek je neki dan dobar da to oni proslave ...onako ...uz šank ..ili s muškim društvom ...a žene  bi spremale večeru čekajući krelca da se dojebe doma ...i to je bio taj dan žena ...i onda je došao rat ..i onda nije više bilo socijalizma i onda je taj dan ukinut  kao neki fol socijalistički praznik ...pa se opet netko sjetio ...ma dajmo ga ponovo ...i opet je 8.mart ...kao neki ženski dan....jebeš nas žene ...sve je to farsa ...mi  i onako imamo sve dane za sebe ...samo ako to jako poželimo ...i dominantnije smo ...ma koliko se oni trudili da nas uvjere u suprotno ...bar smo inteligentinije ...ako ne i fizički snažnije ...pa žene ...sretan nam taj jebeni dan ...i ...napravimo svoj la vie en rose ...makar same ...za sebe ...i zaboli nas za druge ...mislim muške ...i onako  nas uvijek zajebu  kad nam najviše trebaju ....zar ne ...i jedan dobar marimbo ritam ...onako ...za dušu ...

1 komentar:

  1. ne volim kad generaliziras o muskarcima....mozda je problem u nama...mozda smo dosad samo birale SLABE muskarce.....kad pomislim sad mogu se sjetiti tri decka kojima nuikad nisam dala sansu jer su bili mladji od mene.....dva, najmanje, jer "nisu bili moj tip".....u svih 5 slucajeva zapravo sam se ja prepala i bojala se poceti nesto......i je li mi neko kriv onda??? nije sama sam sebi kriva.....to je samo 5 muskih koji su bili toliko upecatljivi da ih se jis sjecam (desetak godina kasnije).....koliko sam ih samo odbila i zaboravila...napravivsi mjesto nekome slabicu na kojeg nisam trebala potrositi dva sata svoga zivota........nemoj se ljutiti, ali nekako.....same smo odgovorne za prethodne izbore, ali dobra vijest je da same biramo i ubuduce...pa mozda se opametimo i biramo pametnije....

    OdgovoriIzbriši