nedjelja, 12. veljače 2012.

...a zimi nikad kraja...jebo ja zimu ...i ovaj snijeg što od noćas i dalje pada ...

...danas sam ok ...prošle su me lude bube ...više nitko ne postoji ...dakle ...naputak sebi ...ne dozvoli da te itko jebe u mozak...zajebe...i odjebe ...pa da ja i najsvetija ili najsvetiji...IDEMO DALJE ...samo što na putu do toga la vi en rose.a ...ja biram put ali on  je ipak jači ..pa je odabrao mene ...dakle ...siže ...umjesto da ja odaberem put ..put je odabrao mene ...e moram to nekako sjebati  i promijeniti ...svi savjeti dobrodošli...i sad ajd van na snijeg...izvedi psa...i razbistri glavu ..ovu ludaru koju nosim tolike godine ...ej ..užas...a sad pucaj ...jedan narodnjak ..a ne volim narodnjake ...ha ..malo je malo dana...da ...malo je  jebo ih ja ...

Nema komentara:

Objavi komentar