ponedjeljak, 20. veljače 2012.

...kraljica od zemlje koja se zove jebena sreća...

...da ...to sam ja ...kraljica od jebene sreće ..tako je ime mojem kraljevstvu ...ono nije veliko ...to moje kraljevstvo ali dovoljno da u njega mogu primiti još neke kojima se sreća jebeno ruga ...i smije  im se onako podmuklo u lice ...i  pruži svoju  lažnu ruku ...ti je pokušaš uhvatiti ...a ruka se nenadano povuče brzinom munje...dakle svi koji se osjećaju ovako kao ja ...dobrodošli u moje kraljevstvo ...mačka petra koju je on donio umire ..i rekla sam mu ...napisao u sms.u ...žao mi je ...a što drugo mogu reći ...možeš smeće jedno ...možeš ...možeš je doći vidjeti ...NI KURCA TI NIJE ŽAO NITI TI NE TREBA BITI ŽAO NI ZA KIM ...ŽALI SEBE EGOISTO ...JEBI SE ...IONAKO VIŠE NIKOME DO TEBE NIJE STALO ...samo se zavaravaj da je ...i neka ti bude kao meni ...jebem ja tebe i tvoj la vi en rose ...kako si rekao ...ja idem sebi stvoriti novi život....jebi si ga ...a osjećaje si zatakni u dupe ...svoje ...fuj ...koga sam ja voljela...GADIM SE SAMA SEBI...a u petri  je još nekoliko dana života ...i svaki put plačem ...ne mogu ju dati uspavati ...jebo me onaj odozgora  što me napravi takvom sentimentalnom ...i zato ..samo to ...nek ti bude kao meni sada....i to zauvijek ...a meni ...vratit će se okus kao poslije bolesti ...ma koliko bude vremena trebalo ...

1 komentar: