petak, 3. veljače 2012.

...jutros me na radiju probudila lambada ...sjeća li se još itko tog ljetnog hita ...u ovo snijegom obučeno februarsko jutro ...

...e da ..ovo je opet gadno ...opet snijeg ...i opet zima ...i  nikada kraja toj zimi...opet ne spavam ...i nikada neću uspjeti sagraditi svoj la vie en rose ...da bude ono ...sve nekako ružičasto kao u barbikinoj kućici ...previše razmišljanja ...nedovršenih križaljki ...napola pročitanih knjiga ...nedoslušane glazbe ...nepostavljenih pitanja ...i neodgovora na postavljena ...i kažu proći će ...pa znam da će proći ...ali predugo traje to prolaženje ...a ja nestrpljiva ...sve neki likovu ulijeću mi u moj svijet ...a osjećam...nitko nije onaj pravi ...ma pravoga nema...nego onako nešto posbno ...da me probudi ...skroz ...da me zaljulja ...da  me obori s nogu ...sve nešto napola ...mrzim te nedovršenosti ...i jutro ...radio ....i lambada...o bože ...sjeća li se itko te lambade ...strastvene ...erotične ...pa podsjetimo se ....ponovo ...ljeta...mora...sunca...i nečeg mistično erotskog u toj toplini ...

Nema komentara:

Objavi komentar