nedjelja, 26. veljače 2012.

joj kako se ja ujebem sama tamo gdje ne treba ...i onda se čupam van kako znam i umijem ....

...neki dan na mojoj drugoj mali adresi dobijem neki badoo...neku društvenu mrežu ...mislim ... i kao prijavi se ...i ja se prijavim ...i napravim profil ...i skužim da je to stranica tj ...portal gdje kao neki fol usamljeni traže komade ...uglavnom muški ...e primim ja par poruka ...i odgovorim na njih ...a ono sve neke ponude za sex i slične pizdarije ili od klinčadije ...za mene su dvadesetogodišnjaci klinci ...ili od nekih seronja oženjenih koji traže avanture ...e zajebi ti to draga ...obriši profil...ali gle sranja ...nije samo tako obrisati profil...i ja drž ne daj...nakon dva dana nađem način kako da isti obrišem...obrišem ga i odahnem ..i kažem ...nikada više ...danas opet na drugi mail dođe jedna poruka od nekoga da uđem u društvenu mrežu twoo...mislim da se tako zove ...i ja opet ...prokleta znatiželja ...napravim profil ...u uđem ...a kad tamo skoro iste face i nickovi kao na badoo...i ista pitanja ...želiš li neobavezni seks ...masažu ...o bože ...kako sad van...i pitam nekog lika kako ovdje  izbrisati profil ...on kaže i ja pokušavam ali ne znam....i mrdam ja amo i mrdam tamo ...i nakon cijelog jutra uspijem obrisati profil...e  nema više ...nema šanse ...i onaj facebook mi je bez veze ...a ovo ...sranje nad sranjima ...nema  više ...nema te znatiželje ...odmah briši u koš takve mailove ...tu se ne gradi svoj  la vi e en rose ...samo možeš postati internacionalno potrkalo...zato ne nasjedajte ...ako treba nekoga sresti srest ćete ga i u billi ...kauflandu ...apoteci ...kafiću...ili negdje u tramvaju ...busu ...tko zna što je onaj odozogora priredio za nas ...koje iznenađenje ...ali bježite od svih tih klubova usamljenih srdašaca ...jer su neusamljeni ...sve je to ...jebena ...f a r s a ...

3 komentara:

  1. Ovo s ovim tipom koji isto ne zna obrisati profil mi je genijalno... Kao da ste zajedno u nekom labirintu i tražite izlaz :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. kako ispisati se sa BaDOO ?

    OdgovoriIzbriši
  3. opako sam se nazajebavala dok se nisam obrisala...pojma više nemam kako ...i nikada više hahhahaha....

    OdgovoriIzbriši