subota, 11. veljače 2012.

...jebote ...kada si na dnu dna....netko te pogurne još dublje ...dritto u pakao...

...i kažem..jebi ga....stalo mi je do tebe ...ali ne ti si me s dna gurnuo još dublje ...u pakao ...neka ti bude na duši ...jednom ćeš možda shvatiti da nisam ja ta koju si optužio ...nema veze ..naučila sam ja biti dežurni krivaca za sve propalosti..i jebe mi se više ...i najbolje je ne petljati se ni sa kim ..pa čak niti prijateljski ...iz svega se izrodi sranje ...znam ... neće ti biti nimalo žao ...a i zašto bi bilo ...patetično ...kako tko gleda ...s kojega stanovišta ...samo mi žao što sam ostavila neke drage ljude ...eto to.. a ti ..uživaju svojoj pirovoj pobjedi ...a ja ...tko me jebe ...ionako sada stvarno više ništa nije važno...ako  te ikada put nanese na ovaj blog ovdje ...ne ostavljaj komentar molim te ...moj put je moj...tvoj put je tvoj ...i želim ti bez obzira na sve ...sagradi svoj la vie en rose ...i jesam ...sama sam i večeras i ubuduće ...dok ne naiđe netko doista poseban ...tko će me znati razumjeti ...i tko bi mogao za mene umrijeti...sorry nina ...malo sam te pokrala.. .a to nisi bio ti....

Nema komentara:

Objavi komentar