petak, 10. veljače 2012.

...i kad pomislim ...bit će bolje ...moje svijet se opet ruši...

...baš kad pomislim ...e bit će bolje ...moj svijet se sruši  u jednom jebenom trenutku ...više mi ni do čega nije stalo ...doista ...ni do čega...samo hoću sebe ...onu sebe ...koja ne plače ...koja ima svoje snove ...i koja ih i dalje želi sanjati...vratite mi moje snove vi koji ste ih pokrali ...svi vi koji ste na bilo koji način ostavili svoj trag u mojem životu ...ej ...vratite mi svatko od vas djelić mene koji sam vam dala ...i vratite mi povjerenje ...molim vas...ništa drugo ne tražim ...samo svoje igračke natrag ...neka su i sjebane ...ali vratite mi ih...bez svega toga ...bez tih komadićaka vama od srca darovanih ja nikada neću sagraditi svoj ...la vie en rose...neću se ubiti ...neću skočiti s najviše zgrade u mojemu gradu ...neću popiti šaku tableta...samo mi vratite mene...molim vas...pere me jebena tuga ...ne dopustite da ostanem zauvijek tužna...

1 komentar:

  1. Ma kad su toliko jadni da im je potrebna tuđa energija, pusti ih neka je zadrže, emotivni vampiri. Ima u tebi dovoljno života za 7 la vie en rose, u to uopće ne sumnjam.

    OdgovoriIzbriši