srijeda, 8. veljače 2012.

...ej...hvala tebi koji si mi popravio blog...i...znaš...ljubim te pesmama...jer ti to zaslužuješ...

...na ovom gadnom i jadnom zločestom svijetu još uvijek postoje neke osobe koje će učiniti nešto dobro za nekoga ...i ti koji si mi popravio moj blog si taj ...mada me ne poznaješ ...mada te ne poznajem ...i zato ...ma znaš ipak ljubim te pesmama ...to  je eto kao neka naša mala interna zezancija ...jer danas sam se naplakala....jer ništa nije bilo dobro ...jer je sve krenulo nekim suludim putovima jadnosti ...da ...kao da je kod mene drugačije ...inače...nego pola godine jadnosti ...plakala sam zbog nemoći...zbog sebe koju sam mrzila ...zbog toga što je moj život sve samo ne ...la vie en rose ...zbog sebe  koja sam se uvijek smatrala jakom ...i onda jedan usrani kiks ...i sve padne u vodu ...onaj moj osjećaj jakosti padne u vodu ...duboku...mutnu ...i prekrije me val samosažaljenja ...e to najviše mrzim kod sebe ...to samosažaljenje  koje je sve ove mjesece dominanto u meni ...i ne mogu ga izbrisati kao ti ovaj razmak koji se protegao kao vječnost između naslova i postova ...i  onda si ti nakon natezanja samnom izgubivši skoro cijeli dan da mi objasniš kako ovo kako ono ....riješio sve u pet minuta ...i ...hvala ti ...dalje...neka osoba koja je nenadano ušetala u moj život ...izbrisana je jučer iz njega...jer nije TO TO ...osjećam ...i ne da mi se gubiti vrijeme s nekim tko me ni taknuo nije ...da parafraziram pikca iz serije vratit će se rode ...jedine serije koju sam gledala od početka do kraja ...i dalje ...nitko me ne ljubi i nikoga ne ljubim...i nikoga  niti neću ...jer ne želim više biti ...izdana ...povrijeđena ...ne želim više biti ničiji oslonac u život a nakon toga ...odjeb...i zajeb...tako je bio odjeb i dotične osobe ...jer se ne zna šaliti ...jer me ne zna nasmijati ...jer me nije znao razumjeti ...i jer ...kako kaže nina u pjesmi ...jer ne bi mogao za mene umrijeti ...i bolje je ovako ...biti sama ...i solirati ...jer više nisam klinka ...jer sam umorna od bezveznih razgovora kao s ovim koji je dobio odjeb ...jer uopće nije tip koji voli skitati  u dvoje ...i  mislim iz ono malo razgovora ...čak niti ne zna trajati u dvoje ...i tako ...uzela sam psa....prošetala po ovoj zimi ...rashladila svoju šašavu glavu ...malo zaspala  na sat vremena ...i  dalje noću ne spavam ...i kad zaspem nakon sat se probudim ...i ne mogu zaspati ...pa palim cigaretu ...u mraku ...i gledam van kroz prozor ...a  vani nigdje nikoga ...noć ...snijeg...zima ...i ...tišina ...i tako...ako treba da je kraj ...neka to bude uz bajagu ...za večeras....

Nema komentara:

Objavi komentar