petak, 17. veljače 2012.

01.49 ...jedem jabuku ...proljetna dijeta za ljetne dane hahaha...

...evo baš sad jedem jabuku ...to mi je onako...za dijetne dane...dolazi  proljeće ...skidaj dvje  tri kile viška nakupljene od onih blagdana božićno novogodišnjih  kad ne znaš granicu između jedenja slatkarija i ostalog...dakle...odluka ...mjesec dana kuhane ribe...jako volim  ribu...ubila bih za dobru ribu ...ali ne kuhanu...no ...sad je kuhana riba glavna ...pa kuhan brokula ...pa kuhane prokulice ...pa blitva ...pa opet sve ispočetka ...a moje bountty  ...ne smijem se ni sjetiti na njih ...ni na sladoled od jogurta...ništa ..belj ..bljak...kažem sebi...o kako ja ne volim jabuke ...ona jede mene ...ja jedem nju ...i ne volim voće ...a sad ga jedem ... čak i kivi...ne volim kiselo...ne volim ljuto ...prodajem se za kolač sa bijelom kremom...ma kakav bio ako neka ima bijelu kremu ...mrš...ne misliti na kolače ... to me podsjeća na onu stupidnu reklamu za torticu ...ne misliti na torticu ...tako i ja ...ne misliti na kolače s bijelom kremom ...ne misliti na sladoled od jogurta ...misliti na to kako dolazi ljeto ...srećom moja predivna kćer me podržava...i zajedno se dijetiramo ..samo što ona umjesto ribe koju ne voli jede piletinu bijelo meso ...opet kuhano...danas je iz očaja rekla ...o kad to prestane ...hoćemo li piti colu opet ...ma da srce moje ...opet ćemo piti colu ...i opet sve ispočetka ...a jebeš nas ...kad nismo karakteri...ali za vie en rose ...moramo podnijeti i najteži teret ...odreći se slatkiša...šmrc ...ne misliti na čokoladu ...ne misliti na čokoladu....

Nema komentara:

Objavi komentar