ponedjeljak, 23. siječnja 2012.

...ubit će me ove kreativke ...svašta rade ...a ja nikako da odlučim od kuda i kada krenuti ...

...gledam blogove kreativki...te nakit te torbice te shabby te decoupage te šivanje te vezenje...heklanje ...što sve ne rade te žene u svojim nedokonim časovima...a ja...drkam po ničemu ...jednostavo ne znam početi ništa još uvijek ...svaki dan kažem e od danas ću početi raditi ono što volim i sjebem dan u čitanju ...pisanju...karatnju i ovlašnom pospremanju i pranju...a da ne govorim o kartanju ...pa jebeni je to hobby...mislim na kartanje ...gubljenje vremena s istim idiotima kao i ja ...koji umjesto da nešto pamno rade koriste ovo malo moždanih vijuga gledajući u kartu koju će baciti ...a gdje je moj la vie en rose ...otišao u kurac sve mi se čini...uopće ga ne pravim osim ako to nije ovo besposličarenje ...ispijanje cappuccina  i tipkaje po kompjutoru ..sad sam pronašla novu zanimaciju kviz box ...e jebeš mene ...ali eto bar usput nešto i naučim ...gade mi se farbe i farbice i sve što sam radila ...i ne mogu više zamisliti brusni papir prašinu miris starog namještaja ....farbe stare decenijama...a moram ...moram jebemu moram početi ...i zbog sebe i da zaradim neku lovu za godišnji ...od viška glava ne boli..a godišnji ...e to će biti problem ...moram sama sa psom ...a kako ću sama s njim ...na plaži ...u kampu ...u kurcu ...jebem ti sve ...u hotel ne mogu s njim ...doma ga ne mogu ostaviti ...u hotel za pse ga ne dam ...umro bi od tuge zamnom ...i onda da ne budem ljuta na onoga gada što se  odjebao  i sve mi pizdarije ostavio ...neka se ja s tim nosim ...dok on šeta svoju jebenu rinčicu na uhu ...da bog da šetao i malu bebicu za godinu dana onako nervozan i sjeban ...od srca mu to želim ...da nađe neku i napravi joj klinca ...pa da ima zajebanciju do kraja života ...e da ...i onda sad ljuta na samu sebe ...moram početi raditi makar mi  se  sve te farbetine gade ...da smirim nemire ...i da se maknem od ovog virtualnog svijeta koji i nije svijet ...pojma nemam što je to uopće ...a i zaboli me ...samo znam da nije ....la vie en rose ...neću remetiti večer...neću ...pustit ću film da teče ...lagano...

Nema komentara:

Objavi komentar