srijeda, 4. siječnja 2012.

...taman kad mislim da si se zauvijek odjebao...opet se vratiš porukom i zasereš sve ...do kada

...pa do kada ...sva tvoja sranja moram slušati ...tvoje laži i kojekakve isprike ...i do kada ti misliš srati po meni...gadiš mi se ...ovo je pismo umjesto maila...ionako ga nikada nećeš pročitati jer nikad nisi pročitao niti jedan moj post b. ...znaš što o tebi sad mislim...da si ne izdajica ...nego drek od čovjeka...i ne želim ti ništa ...samo odjebi što dalje od mene ...danas me je tvoja usrana poruka opet zbedirala...točno kad mislim ...o da ..vraćam se u neku normalnost ...ali ne...ne daš ...jebem tebe i tvoje prozirne isprike ...tvoj labilni karakter i sva tvoja sranja ...ej...gadim se sama sebi što sam te voljela ...i da mogu ...izbrisala bi sve godine provede s tobom...kao da ih nije nikada ni bilo ...i opet sam se rasplakala ...taman kad sam mislila da više neću reagirati na to ...ali sorry uvrede ne trpim ...jer ti nisi taj koji ima pravo ikoga vrijeđati...o ne...lažem ...želim da te ona sotona pokopa ...do kraja...preko glave ...znaš ti koja sotona...i neka joj se ispuni želja i sve što ti je rekla ...gadura je ...ali ovaj puta sam na njezinoj strani ...po prvi put ...jer nisi ništa ...nitko...ej ...žao mi je svake lipe uložene u naš ...čuj ovo naš...život ...a ne naš...tvoj život ...sebi sam najmanje ugađala..a mogla sam ...biti sebi prva ...e nemoj me više jebati u mozak...prestani ...nestani ...ja hoću svoj la vie en rose ...bez živciranja i suza ...i imat ću ga ...vjeruj ...bez tebe ...lakše...odjebi...po posljednji put ...ne mogu ti ni facu više vidjeti a kamoli čuti tvoj glas...ovo nije osveta one koju si izdao...ovo  sam ja ...i ja sam sebi najbitnija ...a ti ...tko si ti seronjo...nezahvalni ...i volim sebe e baš takvu kakva jesam ...i najbolja sam si ...a ti se jebi...a ovo je za moju dušu ...još mirišu kušini...a tebi neka mirišu laži...

Nema komentara:

Objavi komentar