nedjelja, 29. siječnja 2012.

...sniježi noćas...a ja...bez veze ...tako sjebana ...neka...ionako je dosadna nedjelja...

...jedna dan ok ...drugi dan bez veze ...pa tko će me poloviti kad sama sebe ne mogu ...danas me ne napušta osjeća sjebanosti od jutra ...prerano ustala pa mi se čini da dan traje ne 24 sata nego 124 ...i jedva čekam krevet ...nema nekog posebnog razloga za ovo stanje sranje ...samo tako naiđe ...i sjebe mi dan...svoj la vie en rose gradim predugo...i kineski zid bih već sazidala od kada pišem na ovom blogu ...a pišem ništa ..doista ništa ...jer sve što sam htjela ...nestalo je ...i čekam dok se ne vrati ...sve ...jebe me kompjutor ...ima neku grešku ...puknula bih ga najradije nogom da  se raspadne u tisuću komadića ...ima li išta da me ne jebe ...ili mora tako biti ...to samo onaj odozgo zna ...i pitam se što mi još sprema ...da li suze ili smijeh...da znam ...da pripremim maramicu  ili ...a vani ...pada lagano snijeg ...i zima tek počinje ...a ja mislila ...e končano je završila ...zajeb ...kao i uvijek....pa ti budi sestro draga pozitivna....

Nema komentara:

Objavi komentar