subota, 14. siječnja 2012.

...sentimentalno raspoložena ...puca me nostalgija za ljetom...

...a ono je još tako daleko...i tko će ga dočekati u ovoj hladnoj zagrebačkoj zimi...danas samo slušam neke nostalgične pjesme o moru ...i ljetu ... hoću na more ...sada i zauvijek ...ubija me ova zima ...magle ...minusi...kad se ujutro probudim pogledam van...a ono brrrrrrrrr.....i neka je sunčana ova zima ...ali ipak je zima ...i nekako me je ulijenila ...počnem nešto raditi ...pa mi se ne da...sve ostavljam za onda kad bude toplije ...čak sam  lijena i napisati nešto ...jer ništa se posebno nedogađa ...osim što sam ozdravila od one plačljivosti ...da ...i to je već nešto ...ma što nešto...to  je jako puno...i bila sam zločesta...tamo na onom poratlu žena.hr...ostavila sam zločesti post ...jer su tamo sve prepametne ...sve prepune najpametnijih savjeta ...sve najbolje kuhaju...sve imaju savršene brakove ...djeca su im the best ...i sve neki hvalospjevi koje same sebi upućuju ...pa ispada da je nas nekolicina nesavršeno...i što ...da se  sramimo i pokrijemo dekicom po glavi da ne izlazimo na danje svjetlo ...zajebite žene ...i pogledajte realno vaše živote ...sranja su kao i moj ...ništa bolje niti lošije ...ali ne...one su i dalje u pravu....i zatvraju oči kao  i ja pred nekim stvarima ...a kad jedanput progledaju ...e jebi ga ...kasno je ...tako da sam taj portal odjebala ...a gdje je puno baba  puno je i tračeraja ...podmetanja ...hvalisanja ...podjebavanja ...zato nećem više tamo...jer mi se ne sviđaju ...jer nisu savršene kakvima se prikazuju ...i ne volim glumatanje toga nekog savršenstva ...jer SAVRŠENSTVO  ne postoji ...niti će ikada postojati ...e pa ...zato ..jebite se babe kako znate i umijete ...i kuhajte svojim sjebanim muževima ...perite za njima....skupljajte njiihove prljave gaće i čarapice ...mazite ih i pazite ...a ...sorry ...ne znate što rade kad nisu kraj vas...i vjerujte im hahahaha...isprika iznikama muškima...ostali su ...eće smeće uglavnom...znam da mi ne možemo bez njih ni oni bez nas ...ali hvala ...ja ne bih više ...dosta mi je sjebavanja svojega la vie en rose ...e sad ga treba ponovo postavit ...i napraviti ga ...a teško je  ...jebeno teško ...pa da nastavim s muzikom ...jer ionako idem na kartanje ...i što da si stavim na ovaj post ...svakako nešto morsko ...da morsko...da se osjeti okus slanosti...miris borova ...šum valova...jebote kako sam romantična ....

1 komentar:

  1. molim, pa ti ne znas da sam ja savrsena, bezgrijesna i jos bolja od toga zapravo:P
    cccc, kako ti to dosad nisam rekla?!
    iz iskustva dosad, koliko sam ja ljudi upoznala a prvo sam ih srela na netu - ljudi ciji social engine accounti i forum zivoti izgledaju najbolje, imaju najispraznije i najtuznije zivote....kao da ima neki marfijev zakon po kojem je coolness necijeg fejsbuka obrnuto proporcionalna coolnessu necijeg zivota...ako nema takav marfijev, trebao bi postojati:))

    OdgovoriIzbriši