srijeda, 18. siječnja 2012.

...prvi jaglaci ...napokon...prolazi zima ...ili se to onaj odozgora samo malkice zajebava ...

...danas sam vidjela u susjedinom vrtu prve male žute jaglačeve cvjetiće...provirili nekako sramežljivo u onoj sparušenoj travi kojom je zakorovljen vrt ...i poveselila sam se ...napokon...prolazi zima ...a onda opet pomislim...ma kar prolazi....davne godine na dočeku nove godine na plitvicama i nastavku zimovanja mi ponijeli sanjke ...skije ...a vrijeme ..sunčano ...predivno ...livada oko hotela jezero osula se jaglacima ..baš na tu novu godinu ...i tako naše sedmodnevno zimovanje prošlo u kartanju ...plesanju ...šetnjama uz jezera ...ispijanju stockova ...kavama ...i vratimo se mi u zagreb...kad za dva dana napada toliko snijega da je bila strava ...tako mi se čini i ova...sve neki sunčani dani ...jaglaci ...i  ponadaš se ...konačno će se zima odjebati ...a tek onda šok...jer znam da ću jedno jutro pogledati kroz prozor...a snijeg uvijek počne padati noću ...i ugledati ulicu pod snijegom...pa sve mislim ....onaj odozgora ...onaj čije ime ne spomniji kažu uzalud ...malkice nas  zajebava ...i dalje ne komuniciram s mnogima ...gradim polako svoj la vie en rose ...ide mi sporo jebi ga ...stalno mi misli odu nekuda...pobjegnu na gomilu problema koje moram riješiti ...i onda ...ostavim te ciglice kojima ga gradim da stoje nekoliko sati ...ponekad i dana ...a znam da ne bih smjela ...jer stalno nešto odgađam...svakako...na svoju štetu ...kao i uvijek..jebeš mene ...hoću li se ikada opametiti i biti JA na prvom mjestu sebi ...još uvijek me deprimira i ova zima ...koju po stoti put kažem da ne volim ...ovo je sto i prvi put ...neke intimnosti zadržat ću u tajnom pretincu ...bar za sada ...da vidim što će biti ...ili ne biti ...što bi rekao hamlet ...

Nema komentara:

Objavi komentar