utorak, 10. siječnja 2012.

...ON ima rinčicu u uhu..ili KRIZA SREDNJIH GODINA BR. 2

by ...e gospodin ex ima rinčicu u uhu...i to zlatnu... koju nije nosio godinama...hahahaha...bio je to tako stupidan prizor ...sad kada je i piercing pomalo out ...a zlatnu rinčicu na uhu nosi još određena populacija...da li je to stvarno KRIZA SREDNJIH GODINA ..ili još jedan pokazaTelj njegove INFANTILNOSTI...bilo mi je smiješno vidjeti tu zlatnu rinčicu na nekome ko je smrdan...sjeban...zbunjen...sav u nekoj konfuziji...a najgore od svega što dotični gospodin kad i ono malo razgovara...NEMA PETLJU POGLEDATI SUGOVRNICU  U OČI...fakata ga lovi neka kriza ...mislim da je kriza nemoćnosti ...jer i nemoćnost je stanje ...za jebanje mozga vlastitoga...i se što je rekao da neće raditi ...SADA RADI...prtlja se sa svim i svačim jer kaže ...PA MORAM NEKAKO PREŽIVJETI ..NE ŽIVJETI ...PREŽIVJETI ...JEBALO TE PREŽIVLJAVANJE ...sve smo to već probali ...što ne probaš ŽIVJETI ...sad  kad si rekao ...JA SEB I STVARAM NOVI ŽIVOT ... jebi se konjino...sorry ostalim muškarcima koji to nisu...i sorry konji...vi ste plemenite životinje ...ja mislila ide čovjek eto stvarati svoj  LA VIE EN ROSE ... a on kaže ...DA PREŽIVIM...i jebi se ...preživljavaj ...što dulje ...da osjetiš kako je predivan osjeća PREŽIVLJAVNJE ....i ne seri meni više svoje bajke o biznisu ...kojem kurčevom bizinisu ...bolje da taj biznis ni ne spominjem ....manje ćeš glup ispasti...ILI HVATAŠ NEKU NOVU NA SJAJ ZLATA...KOJIM POKRIVAŠ SVOJE LUZERSTVO...VJEČNO....adio ...forever ...e pa za taj adio forever ...i za moju dušu ...što da prigodno stavim ...tu ...neka mi  svira uz ovaj post....nešto ...POSEBNO ....hm...toliko predivnih pjesama je posebno ...svaka na svoj način ...dakle ....biram ...ovo...

1 komentar:

  1. Joj, koji jadnik... Dobro je rekla Merlinka, jedino što žena želi je da joj jedan muškarac pokaže da nisu svi isti. Što sam starija to sam sigurnija da su svi isti. Ako postoji reinkarnacija, u sljedećem životu želim biti lezbijka.

    OdgovoriIzbriši