ponedjeljak, 2. siječnja 2012.

...moja novogodišnja noć...provedena s vragom...ali to neka ostane mala slatka tajna...

...dakle...prošla je i ta nova godina...konačno...stigla je datumski 2012 kada nam po majanskom kalendaru prijeti opća kataklizma...e moje maje...niste vi živjeli ovdje i sada ...pa ovo je već odavno kataklizma i to sveopća...ništa nas više ne može iznenaditi vjerojatno...naučili smo živjeti tako ...kako je čovjek u biti prilagodljiv ...ako je dobro...odmah se prilagodi...ako je loše ...malo se zbuni pa se opet prilagodi...da li je to genetski zapisano ...ta neka jebena prilagodljivost ...ako je ...jebem ti gene...vrijeme sranje ...sunčano...nedobro za zimu ...mada mrzim zimu ovo je ipak previše ...očekuješ bar neke snježne pahulje u novogodišnjoj noći ...tek ugođaja radi...a prvi dan nove sunčano...drugi...sunčano...i baš kada ne bude trebalo ...past će snijeg...ah ..da...moja novogodišnja noć...pucnjave kao i obično...zar ljudima nije bilo dosta pucnjave i čemu to uopće služi...onako baciš neku petardu ili neko slično sranje ...pukne..a tebe oduševi...ne razumijem..ali mnogo toga ja ne razumijem i ne trudim se da to uopće pokušam razumjeti ...svaka budala na ovome svijetu ima svoje veselje...dakle budale ...bit će još novih godina...i vama veselja...e da...na staru godinu ...e to je bilo lani...okupana ...oprane kosice  i našminkana...naletim na vraga...doslovce vraga ...i tako satima ...zajedno s vragom ispratila prošlu odurnu godinu i dočekala novu ...i prvu čestitku i prvu pusu dobila od vraga...gdje ...neka ostane moja mala slatka tajna...hvala vraže na tome ...sad je pitanje ...da li će biti dobra ili loša godina...obzirom da je prošla bila fuj fuj fuj ...onako u sebi nadam se nekim boljim danima...vraže ..donio si mi trenutak sretnosti...hej...neka tako i ostane...ako se ikada ponovo sretnemo...bio je to trenutak kada mi se učinilo da je to ...la vie en rose ...onaj koji si toliko želim...tebi vraže ...neka bude sve naj...jer nakon dugo vremena učinio si da se osjećam sretno...makar tu noć...za vraga ..nešto posebno...prebirem po you tubu ...prebirem ...i izabirem...dobri stari beatlesi ...i o darling...malo nostalgije ...i prošlosti ...i vraže...nisi tražio ništa...a puno si mi dao...

1 komentar: