subota, 7. siječnja 2012.

...još jedna subota u nizu...i koji se kar mijena ...niti jedan ...osim vremenske prognoze ...

...jutro sunčano...prohladno...ispunila kladu...ma onako ...reda radi ...nastojim se smijati sama sebi da od muke ne vrištim...a ako počenem vrištati skršit će se sva stakla na prozorima...toliko je u meni nečega što treba izaći...kave popila ...psa prošetala ..ručak nula bodova...a obzirom na  nespavanja noćna...mislim da ću se pokriti dekicom po glavi ...i spavati ..samo da prespavam i ovaj dan...još uvijek me ne motivira ništa na neku kreativnost ...pa i neću ...od forsiranja nečega bude ništa ...ispod dekice sanjat ću svoj la vie en rose ...a kasnije kad se probudim ...možda ću napisati ono što već odavno želim...sada je 13.50..spavam do petnaest ...pijem treću kavu ...pušim x.tu cigaretu ...nezdravo do boli...ali to je moj život ... i jebem sve pobornike nepušenja nejedenja nezdrave hrane ...sve aktiviste protiv bundica ...a furaju ih same...i furaju i kožne cipelice od mrtvih životinja ... i da ne serem previše ...idem ja ...a ostavljam nešto za slušanje ...da li se nekome sviđa ili ne ...i za to me više zaboli ...bitno je da se meni sviđa...a...takva sam...po najnovijem...e baš mi pade na um pun kufer i dedić ....na tvom balkonu ...na mom balkonu ...ej...trebalo bi ga malo pospremti ...a budem...kad me uhvati manija od pospremanja...i jede mi se riba...riba...riba...na primjer grdobina ...onako fino pohana...mmmmmm....o pusti snovi ...a gdje da je nabavim sada ...nigdje ....moram naći nekog ribara ...a i to je upitno ...gdje ...na jarunu ...svašta...ajmo spavati ...pusa&NIŠTA  VIŠE ...i  to je puuuuuuuuuuuuuuuuunoooo od mene ....ovakve...sjebane ...

1 komentar:

  1. ...nastojim se smijati sama sebi da od muke ne vrištim...a ako počenem vrištati skršit će se sva stakla na prozorima...toliko je u meni nečega što treba izaći...


    ovaj dio mi je full onako poetika......


    sto ne napises kakav mejl.....ja sam se totalno zaljubila....zrinko tutic DORIS......vrsta ljubavi....LOL..................i znas sta stvarno je dobar osjecaj!

    OdgovoriIzbriši