petak, 16. prosinca 2011.

...vani luduje vjetar...a ja ludujem u sebi....

...opet neki blesavi nemir...zar je ovaj čitavi moj svemir satkan od vječitog lutanja i nemira...ma neću biti ni pristojna ni fina...finoća me je već previše koštala u životu...i pristojnost...ma odjebite svi nebitni iz mojega života...mrzim laži...neizvršena obećanja...mrzim frajere koji to nisu...u biti su govnari...a furaju se neke velike likove...mrzim sebe jer sam toliko glupa da i dalje negdje duboko u sebi čuvam zrnce nade da nisu baš svi takvo smeće...i mrzim to što samu sebe lažem...jer jesu...govnari...od najmanjeg do najstarijeg...sorry dragi moj ako se ti nađeš pogođen ovim riječima...nisi li ispod te  ulaštene vanjštine ipak govnar u duši...ovo je namijenjeno svim muškarcima...ne samo jednom...određenom...koji kurac je izmislio one sve pametne misli o ženama...pogledaj  bilo koju knjigu...pogledaj na you tube.u  mudre msili...pogledaj gomile poezije napisane ženi u čast...i sve uglavnom muškarci...napisali...jebem ih ja usred njihovih tekstova...i njihovih misli o ženama...kome su to prodavali...opet nama ..glupačama...koje padamo na fore ...parafrazirat ću gibbonija...još te mogu pjesmom kupiti ...lukavo i slatkorječivo...još mogu ti podvaliti ...ljubav...i fakat podvaljuju na fore i fazone koje tako pušimo ...pod ljubav...i lažna prijateljstva...ma koji su to prijatelji koji te izdaju kada su ti najpotrebniji...ne mislilm time na ženske mi smo si i onako suparnice ...mada prijateljice uvijek postoji neko rivalstvo među nama...nego na ONE prijatelje koji kažu ...bit ću ti prijatelj ...i onda kada ga trebaš ...odjebe se nekuda...i boli ga dupe ...i ne javlja se danima...jer mu je tako došlo...i onda se pojavi i kao sve je u redu...ma daj odjebite likovi svi jedan za drugim ...u tri p.m. ...a mi  prestanimo tražiti mr.savršenog...t a k a v    s e    j  o  š       n i j e   r o d i o ...i zato sanjaj svoj la vie en rose sama...i iskoriti maksimalno svakog krelca koji ti se nađe na putu ...u svakom pogledu ...emotivno...fizički...financijski...ko ih jebe ...i još ga na kraju šutni nogom u jaja...da te ne zaboravi nikada...i zašto su muške pjesme tužnije...i zašto se uz njih popije...e moja majo...slučajno čula tu pjesmu nedavno na radiju...ma pjevaj majo ...kad žena plaća....a žene uvijek na kraju plate...da li smo rođene  g l u p e ...

Nema komentara:

Objavi komentar