subota, 10. prosinca 2011.

...opet jebena južina...ili je zima ili neka nije...neka se vrati ljeto...

...opet južina ....opet isto sranje...uvijek me puca bezvoljnost i pere depra...mada se borim protiv toga ali očito je vrijeme jači borac...radije bih da je zima zima zima brrr...nego ovo vrijeme blesavo da daske...i nije mi ni do čega samo bi najradije spavala...i ne da mi se čak ni pisati niti razgovarati...i mrzim se ove blagdane koji dolaze...prepune dućane izbezumljene rulje koja ni sama ne zna što uopće želi ...peglaju kartice i jebu mačku mater po tim shoping centrima kupujući neke poklone koje će netko uz lažni smiješak primti i onda kasnije šutnuti u smeće ili neki zapećak...danas je otputovala korana....posljednji mail prije odlaska primila jutros...i što je najinteresantnije ... sanjala sam sve detalje razgovora korane i oca joj...kasnije sam to isto pročitala u mailu....ej ...prijateljice moja ...da li je to telepatija ili...onaj ex je u depri...zbog svega ...kaže sebe...a što ću mu ja ...izigravati psihijatricu...i ja sam...pa ne tražim od njega savjet kako da se izvučem iz depre...na fejsu ...glupavo...što da pričam s tim nekim nazovi prijateljima ...o čemu ...i čemu uopće služi fejs...ničemu...konstatacija...najradije bih se zavukla u krevet s dobrom knjigom ...ali pročitam dvje tri stranice ...a pojma nemam što sam pročtala ...misli pobjegnu u  tri p.m...i onda zatvorim knjigu i ...odem na malo kartanja...onako bez veze ...kao opustit će me to...pokušavam se opustiti na sve načine...i onda odem van prošećem psa...sve moleći boga da ne sretnem nikoga poznatog da ne moram pričati...danas subota...i tako dani prolaze ...i sve mi je blesavije ...i ovaj život i ovo sve oko mene...i neka pada snijeg...i  neka zapada do koljena...i neka sve pokrije...i zatrpa sve tragove...o koliko sam daleko od la vie en rose...miljama...haj nina simone ...tebe volim slušati...

Nema komentara:

Objavi komentar