nedjelja, 11. prosinca 2011.

...na fejsu sam pročitala da je otvorena stranica hrvatskih diva...jebote... a koje su to ...

...e svašta u ovoj lijepoj našoj...iz ne znam kojih glupavih razloga prijavila sam se na fejs...vau.. kako to dobro zvuči ...fejs...a glupo da gluplje ne može biti...tko su ti svi ljudi zajedno samnom i što tamo traže ...to ni svevišnji pojma nema...ali mi je danas za oko zapela jedna od najvažnijih vijesti dana...a važna za i  razvoj privrede koja je u kolapsu godina u ovoj lijepoj našoj...otvorena prva stranica hrvatskih diva...jebote pa koje su to dive...i zna li netko uopće značenje riječi diva...očito ne...jer u te dive natrpaju neke straletice ...polupjevačice...propale manekenke...neke fotomodelčiće ....one koje se droljaju za sto dvjesto eura s nekim nedojebanim likovima zvanima tajkuni...btw..takođe neka pogledaju što uopće znači riječ tajkun...pa fakat mi se zgadio taj facebook...a još ono...napravi  stranicu za neku slavnu osobu....o bože...pa što da mu ja radim stranicu...ne da mu ne bih naprvila da plati i to dobro plati...i još bi gurkala tu sranicu raji neka se kao pridruže i sve to...ali ovako...ej...pa koja smo mi to kretenčad...jadnici...da dive..da hrvatske dive..pa po čemu procijeniti da li je netko diva ili ne...jebo me onaj tko nije slobodno...ali neka mi pojasni taj pojam "hrvatske dive"...da me slučajno neka ne tuži neću spominjati imena ...ali stvarno je ordinarna glupost...taj pojam...te dive što se štosaju za par eura ..ili nemaju ni crkavice u džepu i švrljaju od domjenka do domjenka kako bi nešto gricnule badava..koga bi trebale zanimati te dive...podsjeća me to na poslovnu knjigu madamme iz bordela ...sa popisom kurvi i klijenata...ej..na što se sve sveo ovaj narod...pa klikću ...pardon...lajkaju po stranicama i reklamama kao da im život ovisi o tome...lajk na ovo lajk na ono...a pojma nemaju na što lajkaju...kao to im se sviđa...ma kurac im se sviđa...ali bitno je da kliknu ...a lova nekom u džepeka....uhvatila me huja ...kad to vidim zaboravim na svoje probleme...o vidi...jedna dobra stvar...pročitaš tako nešto i to to ti dođe kao pilulica za smirenje...o moje bože siđi pa vidi što se ovdje radi...ako te ima...a očito nema ...jer ovakve budalaštine još nisam nigdje vidjela ...dozvoljavam svakojaka sranja i svakojake prezentacije sebe ....ali sebe...ali da netko otvori stranicu divima hahahaha....umrijet ću od smijeha...jedan dan kada mi dopizdi obići ću sve trgovine bille....kauflande..lidle...i ine ...i poslikati razne trgovkinje i blagajnice i na praviti stranicu ...stvarne dive naše hrvatske...uključiti ću tu i tete što se smrzavaju ovih dana po placevima prodavajući onu žderačinu što dive i ostali koji to nisu jedu...o i pred pučkom kuhinjom ima diva...i to treba poslikati...fuj...ovo je fuj ...a ja sanjam la vie en rose ...ovdje... sramim se same sebe ...zato neću baš namjerno niti pregladati ovaj post i neću ispravljati greške...neka ih dive ispravljaju ...one koje su sve ama baš sve do jedne pročitale alkemičara hahahah....i naravno ...razumjele to...zato ti meni nat king otpjevaj fascination...za moju dušu...telo i ostali organi...da mi bude lepa veče...i da lepše zaspim ...da dive..jebote nat vidiš li ti to...

Nema komentara:

Objavi komentar