četvrtak, 1. prosinca 2011.

...ma tko si ti jebeni gade da mi sudiš....

...život se nastavlja...ovakav ili onakav...i rekla sam da neću spominjati onoga što se odjebao od kuće ali obzirom da mi svakodnevno diže tlak...pitanje ...ma tko si ti jebeni gade da mi sudiš...i da ti meni nešto predbacuješ...ti...koji si maltene gol i bos došao ...moj izbor...jebeno loš izbor...toliko je u meni bijesa i toliko neljudskosti da bi ga mogla jednim pogledom smlaviti...moram se negdje ispucati ...a ovaj moj blog je već siroti pretrpio svašta...a najviše mojeg bijesa...ni suza više nema...samo nagomilani bijes koji nekuda mora izaći...ako ovo itko pročita neka ne misli da sam zla vještica...ali da te netko toliko može razbjesnti svojim sebičnjaštvom i kukavičlukom ...ne mogu ni pisati koliko sam ljuta...zato ...neka se jebe tamo gdje je ....i neka mi vrati moj život kakav je bio prije ...kako god zna i umije ...jer ja hoću ...la vie en rose...a ne ovo sranje koje mi je priuštio....sorry na vokabularu...nepoznati čitatelju...i jedna meni umjesto tablete ...scorpionsi...just for me...

Nema komentara:

Objavi komentar