srijeda, 28. prosinca 2011.

...jučer sam spizdila poprilično love na novu kozmetiku ...make up...za novi početak... i ...nije mi žao ...

...red je da i ja sebe počastim...e pa nakon svih sranja ...mijenjam ...ruž...parfem...&  sve ostalo što ide uz promjene ...dakle još mi predostoji šišanje ...bojenje kose ne ....probala sve već..i nekako se najbolje osjećam ovako šugavo plava ...malo teško je bilo odlučiti se na novu boju sebe ...ruž ...rumenilo ...to još nekako...ali moj parfem moj kultni parfem dolce&gbbana  crveni zamijeniti nekim drugim...jedva sam našla neki vrlo sličan...o ...ali kad mijenjaš image...i kad pokušavaš promijeniti život onda i ono što najviše voliš moraš mijenjati...da te više ništa ne podsjeti na prije...dakle ...ispraznila sam dobrano novčanik...i zadovoljna sam...svojim eto nekim novim imageom...e dolazi na red i donji veš...pa odjeća...neću se više furati na staro...ovo sam nova ja ...pa neka i sve bude durgačije ...zadržala sam se u parfumeriji skoro sat vremena ...neodlučna...a kako bi ja sad trebala izgledati ...i nakon pomnog vijećanja s mojim alter egom ...došli smo do zaključka  ...promjena je neophodna...i tako ..eto ...ja sam ja...ali s novim imageom....još me muči  kosica...ne volim frizure ni frizerke ...i kad dođem doma odmah sve razbrcam...ali naći ću nešto zgodno ...kosa mi je preduga i ovlaš je dignem u zrak...i dobro se osjećam tako ...ali to je bilo...i to više neće biti ...jedanput kad sam se posvađala s nekim likom ...drugi dan sam otišla frizeru i skratila kosu ...i dobro se odjećala...e pa obzirom da je nova godina ...ne idem na brzaka u gužve ...mada više ni gužve nisu ...ali neka prođe ...pa lagano ...odabrati friz s kojim ću se ugodno osjećati...da bude promjena ali da se ja dobro osjećam...polako ...s dozom opreza slažem svoj la vie en rose...mak up...za mene i novi život...mada sam već ovu moju pjesmu stavila u jedan od postova ...ma neka opet ...za ovaj novi početak...charles aznavour ...she....

3 komentara:

  1. Bravo! Meni su zdravice u zadnje vrijeme uvijek iste: ZA NOVE POČETKE! Popiti ću i za tebe ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ...možda bi ova stvar puno bolje pristajala uz post...

    http://www.youtube.com/watch?v=OfJRX-8SXOs&feature=related

    OdgovoriIzbriši
  3. misim nije da se hvalim, ali (hvalim se:),u svedskoj su i fizerke nekako cool:P
    ozbiljno .....cuju....kad kazes ´samo po vrhu´ ne naprave ti hip hop fizuricu:))) (zbrijanu onu)
    aj pisi mejl ne cheraj me da se prostituiram po blogovima:P

    OdgovoriIzbriši