srijeda, 7. prosinca 2011.

...jebeno je teško biti sam..sam..ne usamljen...usamljenost biraš...a samoća je stanje nakon nekoga...tko te volio...

...i tako...dani idu...sama sam...ne i usamljena...jer usamljenost je odabir...a samoća je stanje nakon nekoga tko te je volio...i onda ga više nema...i ti ostaješ sam...ne želim birati usamljenost...mada mi  na neki način  odgovora...ali ovu samost nisam odabrala ...nju sam dobila...kao poklon...dobar ili loš...vrijeme će pokazati...osobno mislim da je poklon dobar...jer bolja opcija je biti sam nego s nekim s kim više ništa ne dijeliš osim jebene praznine...tužna sam...to je činjenica  koju ne mogu poreći...ali ne zbog onoga odbjeglog...nego tako...ne znam defnirati taj pojam tužnoće...stanje uma...percepcija sebe...ne želim nikoga u blizini...samo mi nedostaju moje skitnje...male skitnje ...na koje ne želim otići sama...jer skitanje u dvoje je najljepša stvar na svijetu...ne s  nekom frendicom...dosadno...zima je....neka prođe...a do proljeća će i moja tužnost prestati...i možda ću opet skitati...s nekim ...negdje...u nepoznato...što najviše  i volim...neka nepoznata mjesta...mala...ljupka...s onim svojim šarmom posebnosti i neke mirnoće...i opet sjediti nekom nasuprot i gledati ga...pričati...slušati...smijati se...ej..kako mi nedostaje to smijanje...jednom prije dosta godina u nekoj  radijskoj emisiji mogao si pospikat i naručiti si pjesmu...neka noćna emisija...i ja sam tako eto zatražila da mi puste pjesmu  sing a song of love to me...chris rea...i voditelj je upitao ...a zašto tu ...ta je tako tužna...i pitao da li sam tužna...nisam bila..ali volim te lijene sjetne pjesme...pogues summer in siam...koja je i ovdje na blogu...e ...sada sam u fazi tužnoće ...mada i dalje sanjam svoj la vie en rose...i za svoju dušu ...chris rea ...sing a song of love to me...

1 komentar: