ponedjeljak, 19. prosinca 2011.

...ej...kako mi dižeš tlak...sa svojim glupim mailovima...

u kojima ništa nema drugo nego stalno neko optuživanje i komentiranje svake moje riječi...pa jebote do kada ...više...ex si...otplakala sam te...kao da si umro...čak i više...a sada si stvarno ...umro...ne postojiš ...kužiš...i ne jebi me više s tim ...ja bih te zamolio...da ne aludiraš...ma koje jebene alizije...boli me dupe više za tebe...crkni ...odjebi...nestani...o ...kako ti meni dižeš tlak...toliko da ne mogu normalno živjeti ...i baš kad mislim sve je ok...sve sjeda na svoje mjesto...paf...daj si  konačno stvori taj svoj imaginarni la vi en rose...a mene  molim te pusti da stvaram svoj...toliko od mene...eksplodirat ću ...e baš mi paše ova ruska romansaa ...tamno višnjeve boje šal...ko stvorena za ono što je bilo...i nema više...

Nema komentara:

Objavi komentar