ponedjeljak, 26. prosinca 2011.

...e još da prođe i nova godina ...i jebeš onda sve ostalo...pa na put u nepoznato...

...dakle...jedan blagdan je prošao...e još da prođe i nova godina i da sve ovo sranje ostane negdje iza...mada se nikada ne možeš otarasiti prošlosti i svega onoga što je bilo ...ali kako dani prolaze sve je bolje i bolje ...čak počinjem i spavati...ne uvijek ali uglavnom da...nemiri su prisutni još uvijek ...oni neki nemiri iščekivanja nečega pametnog...ako uopće više postoji nešto pametno...i što je to pametno...više ne znam što znači ta riječ u sveopćem ludilu i kaosu kako mojem privatnom tako i globalnom...nešto mi se ne da pisati već par dana ...jednostavno ...nedostaje mi motivacije...a motivacija se negdje odjebala kao i godine moga života provedene u uzaludnosti...s nekim koji to nikako nije zavrijedio...ma neka...jebeš sve to ...drljam bez veze tek toliko da ne izgubim kontinuitet ...jer ako prestanem pisat sad kad mi se ne piše ...onda ću forever  prestati ...a onda ni od mojega la vie en rose ...ništa neće biti...a to najmanje želim ...i slušam tako neke laganice ...i slušam i gledam neke video spotove sa you tuba..i ne znam što odabrati uz ovako nikakav post...nešto idem tražiti laganini...ok...franky ...

1 komentar:

  1. na bloggeru.ba ste svi postali nacisti i nedate mi komentirat u ilegali:P
    sretna vam nova godina:))

    OdgovoriIzbriši