srijeda, 14. prosinca 2011.

...brojim dane...sate ..minute...sekunde...do ...l j e t a ...jebem ti kišu...zimu ...maglu...


...da la vie en rose...kada...ove zime...u ovoj magluštini...vlagi...kiši...slinavom vremenu...a ja...čekam ljeto...opet jedno novo ljeto...samo neka bude sunca i  neka bude jako vruće...ovo me izluđuje...ne da mi se smucati po kafićima ...e ovdje se smije pušiti...ovdje se ne smije...ovdje ..ma može ...ali vani...ej...koja je to ekološka svijest proradila i kako se samo naša gospoda ...a ne samo naša nego i u svijetu brinu o našem zdravlju...a što žderemo milijune raznih aditiva  onih sa slovom E ...to nikoga nije briga....što pijemo nezdrave slokove...jedemo meso prepuno raznih hormona kojima šopaju jadne životinje...što se polja gnoje godinama već umjetnim gnojivom ...što padaju kisele kiše...što...ma sve je u krasnom kurcu...a jedino to pušenje je zabranjeno...pa od nečega se mora umrijeti...e onda čuči doma...pij svoj cappuccino i puši jednu za drugom kako ti volja...samo da još ne dođe neka inspekcija u kontrolu doma...pa da ti i doma zabrane pušenje...mrzim sve zabrane...jer baš ono što je zabranjeno je ...slatko...kao zabranjeno voće...danas sam dobila mail od moje korane ...uh...sretno stigla na odredište ...dalje neću...da nešto ne pođe po zlu...vani rominja dosadna kišica...malo sam kartala ...nemam nikoga interesantnog ...svi samo šute i kao kartaju za ozbač...kao da im život ovisi o jednoj dobivenoj partiji...idem u krevet..na foxlifu po x.it put pogledati svaku večer dvije epizode sex&city.a...to je fakata kultna serija bez lažnog moraliziranja i tabooa...i super je ....dinamična...i ako pomno pratiš...knjiga mi je bez veze ...onako ofrlje napisana...ali serija ...scenaristi ili jedan scenarist ... serije su to proširili nadodali nove likove...i sve je baš leglo ...onako kako treba...eto ...za neki la vi en rose ...i za mene ...hm...tko da mi večera pjeva...za dušu ...za ljeto...za more...za sunce...za neki  drugačiji život...drugačije razgovore...druge ljude...mirise ...boje i okuse...da...stari dobri cuger dean martin....može...što da ne....pa onako onim svojim jebačkim glasom pijanice ...pjevaj mi dean...just for me...toonight...only for me...again...and again...s w a y  me...

Nema komentara:

Objavi komentar