ponedjeljak, 28. studenoga 2011.

..sve sam zajedničke slike izrezala...odvojila naše živote ...zauvijek...

...još prije nekog vemena uzela sam sve naše zajedničke slike s nekih putovanja...uzela škare i pomno nas izrezala...svakoga za sebe...bio si još tu i rekao ti nisi noramalna...pa nisam ...svakako da nisam jer da jesam  ne bi se stobm nikad spetljala...i pomagala ti...da se zbrojiš...nego bi našla nekoga tko će mene tetošiti ...e i sad te slike tako razrezane nabacane u nekoj vrećici čekaju neki dan ...kada se odlučim i razvrstam ih .podijelim svakome svoje...i pazila sam da na nekom dijelu tvoje slike ne ostane ni trag mene..a i na mojoj mi trag tebe...već tada sam odvojila naše živote jedan od drugoga...jebeš slike...koji će mi...mislim zajedničke...da me podsjete na...što...da mi  la vie en rose nikada  nije bio s tobom...jebi se...moram ti spakirti te izrezotine  i dati ti ...a ti uradi s njima što god želiš...hoćeš li ih zadržati...a mogao bi jer si na njima dobro izgledao... za razliku od sada...a možeš ih šuknuti u savu ...ili zakopati ...ili jednostavo zapaliti ...briga me...i briga me više kako ćeš i što ćeš...jebe mi se za sve godine ...ionako ih ne mogu vratiti...a i ne bih ih nikada više željela natrag...to me kopka jer moram očistiti svoj život od ostataka prošlosti ...ne zam da li da zadržim svoje dijelove..možda da ...a možda i ne....i oni su mi nebiti...a vidjet ću još....možda i oni završe u lijepoj maloj vartrici...čemu služe ..ničemu....a ono  što ti ničemu ne služi jednostavno eliminiraj iz života...kao što se eliminira i tetrapak od potrošenog mlijeka...ili najlon vrećica u kojoj je donešen kruh...ili ona konzervica od paštete... kako bizarno...

2 komentara:

  1. ...već sam se očitovao, kao...zanimljivo...baš-baš...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma, nisi normalna? Pa to je kompliment! "It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society."
    (Jiddu Krishnamurti)

    OdgovoriIzbriši