četvrtak, 3. studenoga 2011.

sinoć sam opet zajebala ...a ti si to bez nervoze ...odtrpio...i opet te pitam ...zašto...

...sinoć sam bila bezvoljna..spavalo mi se...nisam bila neko društvo...napustila sam te onako...bez veze...isključila komp...legla i pokušala zaspati...mada previše umorna...nisam zaspala još sljedećih sat vremena...gladala sam mrak oko sebe...čak...nisam ništa ni razmišljala...htjela sam ustati...upaliti komp...htjela sam ti poslati poruku ...htjela sam ti se ispričati...a nisam učinila ništa od toga...zapalila x.tu cigaretu...ležala u mraku ...i pušila...i kada te pitam zašto me trpiš sa svim promjenama raspoloženja...nema odgovora...i kada ti kažem odjebi me od sebe...kažeš ne ću...baš tako  ne  ću....šašavo jedno...smišljam gdje da te postavim u svojem životu...trenutno si prvi jer si uz mene sad kad mi je najgore...sad znam što ćeš reći...hahahah...bit će tvoj komentar na to...a ja...što da ti kažem...opet ću napraviti isto...ostaviti te i pogasiti  sve...kad mi dođe...i svjesna sam da jednoga dana tebe neće biti tu...da će ti sve to dopizditi...i ja...i moj blog ...i moji postovi...i moja raspoloženja od euforije do depresije...i nemoj večeras ako budemo kontaktirali počinjati temu...znaš koju...nespremna sam...za tu temu...ako imaš strpljena kao do sada...pričekaj par dana....jebemti ti puzzle koje slažem....sve sam  gotovo posložila smo onih par izrezotina ne mogu nigdje ugurati...ne uklapaju se...kao  što se i ja ne uklapam ...nigdje...smšljam pjesmu ...da ti je dam umjesto kolača ...znaš kojih...one koje nikada neću ispeći jer ne volim to raditi...opet me danas boljela glava...previše napetosti se skupilo...i shvati  da treba vremena da sve sjedne na svoje mjesto...znaš i sam...kako je bilo...tebi...ali tebi je to kao već neka prošlost....a meni je ovdje i sada...ma složit  ću ja te puzzle koje mrzim...makar na silu ugurala one koji se ne uklapaju...samo da složim opet sebe...malo zbrkanu ...ali sebe...jer la vie ne rose...samo ponavljam  za neke sa više trnja...a  za druge sa snom...

Nema komentara:

Objavi komentar