subota, 19. studenoga 2011.

...sinoć je pao prvi snijeg...o bar da zamete sve tragove bivšeg života....

...sinoć sam išetala tanga van...a vani prvi ovogodišnji snijeg...mir ...tišina...sitne pahulje ...noć...tako nekako smirujuće...idilično...mada ne volim zimu niti snijeg...i pomislila da bar napada veliki da zamete sve tragove mojeg bivšeg života...ali ne...jutros je ostalo nešto malo...u naznakama...ali bit će snijegova još...ove zime...i nadam se da će zatrpati sve tragove mojeg bivšeg života...i da će  sva ova tuga proći...da ću ponovo biti ja...hladno je...svugdje mi je hladno...i stalno mi je hladno...meni koja iznad svega volim sunce i paklene vrućine..23 sata sinoć...nigdje nikoga...samo nas dvoje i pokoje svijetlo na prozoru...dolazi još jedna zagrebačka zima...

Nema komentara:

Objavi komentar