subota, 12. studenoga 2011.

još samo jebenih sedam minuta...i više neće biti datuma koji ispunjava želje...

...dakle...rezime...danas sam intenzivno mislila na svoje tri želje...fuj ...znam ...pretjerala sam...ali od  svih želja odabrati samo jednu ...meni malo...pa sam se odlučila za tri najbitnije...i sada treba čekati...i pratiti događa li se što neuobičajeno od svakodnevice...da li sam blesava...i da li je to ipak samo neka priča koja se prenosi s koljena na koljeno...hm...sad sam u nedoumici...moja tamna strana kaže... ne vjeruj...nije istina...čuda se ne događaju...a ona moja druga strana...mrvicu optimističnja kaže...možda...ponekad se i čuda događaju...pa ti sad znaj...evo točno je ponoć...istječu i posljednje sekunde današnjeg dana...ups...evo stigla je subota..opet mi sretna nova godina...i tako svaku večer...poželim sama sebi sretnu novu godinu...a poljubac...hm...ma neka bude bez poljupca...samo  neka bude la vie en rose...uskoro....da mi ne prolete godine...uzalud...

Nema komentara:

Objavi komentar