petak, 25. studenoga 2011.

...jedan sat i dvadeset četiri minute...petak...još jedan jebeni dan ...

...opet mi se ne spava...mislila sam da ću otići spavati u neko normalno doba ...krasni kar...pokušavajući čitatati...pojam nemam što sam pročitala...ostavila sam sve i otišla na glupavo kartanje ...i odkartala par partija...dopizdilo mi je ...napisala post i na drugom blogu...tamo gdje sam malo kulturnija nego ovdje...malo...jer je tip chat bloga...pa eto da nekoga kreposnog ne povrijedi moj raznoliki vulgarni vokabular...a jebe mi se i ako nekoga povrijedi...uvijek neki obziri prema nekome...iz kojega razloga treba imati obzire...jer su te tako učili...jer su te krivo učili...a tko ima obzira prema meni...jebe im se za neku tamo...i  koja mašta o la vie en rose...a on se dotle događa nekom drugom...idem spavati...kao...pokušati...bar...i jedna pjesma za laku mi... i nadasve ugodnu noć...

Nema komentara:

Objavi komentar