ponedjeljak, 7. studenoga 2011.

...jebeno krivi smjer...ovaj blog je krenuo u sasvim suprotnom smjeru...

...od dana kad sam odlučila pisati blog trebao je to biti blog u kojem ću pisati o svemu i svačemu...neki tako šašavi blog ...u međuvremenu ...i to kratkom međuvremenu ...sve se promijenilo...moj život...ja..sve oko mene...i krenula sam u krivom smjeru...jer nije to ono što sam ja htjela...svoje ja pretočiti na pisanje o x tema...a sad je tema..jebena ja...i prepuna praznine...moja glavoboljnost kao posljedica prethodnih zbivanja...i kao da ništa drugo ne postoji osim te boli...tvoje izdaje...tvojega egoizma i egocentričnosti...i svaki novi dan priprema za mene još jedno od tvojih stupidnih sranja..izljeva gomile gluposti i raznoraznih proljeva...čovječe ...spusti se  na zemlju...siđi sa oblaka i stvaraj si neki svoje pametni život...a mene izostavi iz svojih sranja...gle...nikada ti nisam željela zlo...a sada...vidiš kako si se sam pobrinuo da ti ga poželim...da ti bude još gore nego meni...samo toliko...dovoljno...ne  trebam ništa više reći...o znam da će te znatiželja povući da pročitaš ovaj blog mada ga nikada nisi htio čitati...jer te ne zanima...ali sad te negdje kopka u guzici da ga pročitaš...da vidiš što sam ja o tebi nasrala....e jesam...i vjerojatno ću opet...o ne ...nisam savršena...citiram tvoje riječi od početka od kraja....o da ti si najsavršenija... da takve nema trealo bi je izmisliti...nisam savršena ..i ne želim to biti mr. savršeni...i mr. najpametniji ....i mr. luzer...i otat ćeš luzer ma koliko se trudiš da to ne budeš...preboljela sam ja tebe mada kažu da dok god pričaš o nekom nisi ga prebolio...mrzim sve tvoje licemjerje...i tvoje izjave...kao ona...znaš li ti koliko košta gorivo..pa ne pišam ja u rezervoar...o ne ...ne pišaš još...ali ćeš pišati...ovo nije osveta..ovoj je samo mali dio vraćanja loptice krivnje koju si mi stalno imputirao...a koliko si ti kriv...realno...o da...rekao bi ...ja nikoliko...točno....ti nikoliko...jer mr. savršeni nikada ni za što ne smije i ne može biti kriv...ej...daj odjebi ...i jebi se skupa s ovim printerom usranim koji si mi donio...u zamjenu za veliki...citiram...kupit ću ti novi...ima ih...cijena toliko i toliko...a donio si neki prastari ...bez boje...kao što si i ti...bez boje...okusa...mirisa...sada...a možda si bio i ranije..samo sam sve gledala drugačijim očima...btw...kao što kaže arsen...otkako te ne volim netko mi iz vlaka maše...teško mi je ali lakše ...otkako te ne želim...u nadi da će ovo biti posljednja pesma o tebi...ovo je samo za mene...a tebi ...samo kažem ...forever  odjebi...i btw...što je sa obrtom koji si morao odmah...pod mus...otvoriti...otvorio i još ga nisi aktivirao...i gle sad tražiš posao...ej...pa daj odrasti...konačno...a sve zamjerke na moje ponašanje...podjebavanje...kako ti kažeš ...pošalji djedu mrazu...pismeno...moža će ti on ispuniti želje...a počneš ovako...da ti pomognem samo prvu rečenicu....dragi djede mraze...bio sam dobar ovu godinu...a ona je bila kučka...pa te molim...dalje nastavi sam...pa čak i ova pjesma ima loš ton...kao ton tvojega glasa...

Nema komentara:

Objavi komentar