srijeda, 2. studenoga 2011.

...ej...hvala ti što me trpiš...a ja sam...ti ...nitko....nemoj me pogrešno shvatiti...

...pitao si me danas u jednoj poruci...da li ti žališ za njim...samo to...i ništa više...porukom sam ti odgovorila sve...da se ne ponavljam...nemoj me pogrešno shvatiti...misliti da lažem sebe...ili tebi...ja sam ti nitko...i ne znam razlog zašto me trpiš...zašto gubiš svoje vrijeme samnom...zašto ostaješ budan dok ja pričam o svojem jebenom životu...što će ti to...što ću ti ja...hej...probudi se...odjebi me...vezala sam se za tebe kao posljednja očajanica...mijenjam raspoloženja iz sata u sat...iz dana u dan...previše sam se vezala uz tebe...ne dozvoli mi to...hvala što me trpiš...što ne spavaš noću zbog mene ...što me slušaš...rijetko bi to tko mogao...danima...i ponavljam...vratit ću ti sve s kamatom jedanput ako budeš trebao rame za plakanje...i ponavljam ti...ne žalim za njim...nemoj me pogrešno shvatiti...la vie ne rose ...s ljubavlju...tebi...z....

Nema komentara:

Objavi komentar