srijeda, 5. listopada 2011.

...zašto me onaj odozgo toliko kažnjava...pa ima i griješnijih od mene....

...danas sam totalno u banani...
...imam feeling da se onaj odozgo okomio na mene...pa me kažnjava i kažnjava...svaki dan nova kazna...pa nemoj brate...stani malo...ima i griješnih od mene...osvrni se preko ramena... i tamo ima griješnika...pa što si se nakalemio na mene...a tek lijevo i desno...pa dolje...griješnika na bacanje...ali ne...on baš ima pik na moju malenkost...nisam svetica...ne negiram to...ali što je previše...previše je...osjećam se kao u nekom kavezu u kojem stojim....onako držeći se za rešetke...a on mi ne da da dišem...hej...stanni malo...pusti me...da i ja prebrodim ovo sve kao stari dobri parobrod...neka je sporo...neka je tako kako je...ali nemoj više...i nemoj mi više nabijati stalni osjećaj krivnje...ok ...prihvaćam kritiku...i kaznu...ali dan za danom...ma pobjeći će  ti veći griješnici nego ja...ili te za njih nije briga...pa ako i pobjegnu...ali borim se...suzama...inatom...jer la vie en rose...samo ti mene kažnjavaj...pamtm...vratim...

Nema komentara:

Objavi komentar