četvrtak, 20. listopada 2011.

something stupid...ili kako si uništiti dio života zaljubljujući se u neznanca

...ovo nije bajka...ovo je priča za odrasle i oni koji su na vratima odrastanja...pouka...ne zaljubljuj se u neznanca...preskupo je...a trenutno vlada recesija...pa i sa osjećajima treba malkice štedjeti...e da je bar onda ...one davne jeseni bila recesija...i da su nas naši premili vođe uvjeravali kako je odricanje od  maltene svega...za nas...ne za njih...brži izlazak iz recesije...i da trebamo štedjeti na kozmetici...higijeni uopće...a da o parfemima i ne govorimo...na kruhu ...na struji...vodi... i na ljubavi...tada bi možda mućnula glavom i umjesto ljubavi odabrala light varijantu iste....neki skupi parfem...manje bi me danas koštalo...i novaca i živaca...al ne...ja se upetljala u paukovu mrežu...a pauk...hap...i zarobio mi srce...i ostadoh tako zatočena u toj mreži godinama...dok jednoga dana pauk nije odlučio svoju paučinu preseliti na neko drugo mjesto...i tamo si isplesti dom...a ja...najprije iznenađena...onda plačljiva...onda očajna...onda odjedanput...zlica...ne jako ..onako zajebano zločesta...kao danas ...kad mi je rekao ...e jesi zajebana...a meni je to bio najljepši komplimnet dobiven od njega...e dragi...ne znaš ni ti mene tako dobro...ne znaš kako ja znam biti perfidna igračica...škorpionski perfidna...i ne dam se...danas  sam ti na jebeno lijep način rekla ...ti znaš da ja ne zaboravljam...ali vezano na nešto drugo...ali znam...da si jako dobro razumio to ...ti znaš da ja ne zaboravljam...i nisi mi više važan...i opet si mi stranac...i sebi lagano...sasvim lagano ...gradim drugačiji život...bez forsiranja ičega...neka se sam polako gradi...jer  la vie en rose...zar ne...makar bila ljuta...bijesna ...makar sipala otrov na sve strane...zato ću sebe ili se počastiti jednom meni dragom pjesmom...lalalalala....la vi en rose...za sve ...a najviše za mene...

Nema komentara:

Objavi komentar