subota, 8. listopada 2011.

...sinoć sam bila toliko indisponirana ...ili kako mi ništa nije išlo od ruke

...stavi crvenu mašnicu podsjetnicu...da me ne zaboraviš...
...sve što sam htjela sinoć napraviti bilo je uzalud...slike na digitalcu nisu bile nikakve...to je broj jedan...broj dva...kad sam ih pokušala staviti na web stranicu sva sam se pogubila...kad sam konačno ponovo uspostavila vezu sa svojim mozgom...i postavila slike...vidjela sam da su toliko bezvezne i jadne da sam odustala...onda me uhvatio neki glupavi bijes...pa sam mu poslala poruku...poruka jasna...a on kaže..kaj si to napisala...ja to ništa ne razumijem...a da se javio sinoć i pomogao mi sve bi bilo drugačije...toliko o njegovoj pomoći...nervoza ga pere dva mjeseca...a tko mene pita koliko me mjeseci ta ista nervoza izjeda...o bože ovaj post se zove  jadanje ...baljezganje...pa sam sam sebi rekla da više neću cendrati...i ne cendram si dva dana...a onda ispočetka...i jedva čekam da se nešto pokrene s mjesta...da ostanem sama i da konačno počnem sama funkcionirati ...ovako on je tu i nije i je i nije...i sve mi to ide na živce a ja hoću samo malo mira...ako ovo itko pročita povratit će na sve ove kuknjave i oplakivanja same sebe...samo naznaka...i to će prestati...i suze će nestati...i mora se dalje živjeti ...i mora se dalje boriti...jer la vie en rose...iako se ovih dana ne čini tako...na bloggeru.ba...objavila sam neke svoje ...ja to zovem...literarne uratke...i hvala im...tamo se više čita...više druži...a ovdje...vlada neka sterilna atmosfera...niti tko što ori niti zbori... a ne da mi se učlanjivati u neke kreativne radionice i raditi lutkice...čestitkice...heklati...štrikati...i što ja znam...a da ne spomenem razmjenu recepata...od toga definitivno dobije osip po cijelom tijelu pa čak i po kosi...toliko od mene danas...

Nema komentara:

Objavi komentar