utorak, 25. listopada 2011.

...postoji netko tko će samnom biti na rođendan...dragi frend...da ne budem sama prvi put nakon puno godina...

...za tri dana mi je rođendan...i bit ću sama...i neću...jedan dragi frend koji nije odavde rekao je da će biti samnom on line...i da ćemo tako proslaviti taj moj eto neki rođendan...da ne budem sama...i da ne budem tužna i da ne budem zbedirana...nije stvar u rođendanu nego je tako glupo kraj tolikih ljudi koje znaš..biti sam...jer nitko ne zna da je on otišao...a ne da mi se objašnjavati i onda će biti tisuću zašto pitanja...tisuću zato mojih neodgovora i ne volim nategnutu atmosferu...i one sažaljive poglede kao da sam na umoru...on mi sigurno neće čestiati...jedva je čestitao i prije...osim prvih godina...ostalo je bilo onako...reda radi..ajd kad si već tu i kad ti je rođendan...evo da ti kažem sretan ti rođendan ...pa sam i ja tako kad je bio njegov sve nekao izbjegavala to čestitanje...a i što se tu ima čestitati...to što si godinu stariji...pa i nije neki razlog...sve kasnije pišem ...nedostaje mi inspiracije...neki poticaj...nešto pametno ...lijepo...zanimljivo..nešto što će ti učiniti ...la vie en rose...

Nema komentara:

Objavi komentar