utorak, 18. listopada 2011.

...ljubim te pesmama...mada ne zaslužuješ to...kao i nitko...ponavljam pjesmu jer ...

sam našla bolju verziju ...i neću vas više daviti svojim sentimentalnim i romantičnim izljevima  i proljevima...ali moram ovu ponoviti jer je ovo najlošija verzija...najslabije se čuje...mada je haljina ...to morate priznati vrlo šik...jutros prerano ustala..prošetala tanga...brrr...zima je ...plačem za ljetom i mojim bosonogim šetanjem stanom...i ono ideš van...obučeš tanke hlače i majicu i super ti je...gdje mi je zimska jakna...gdje tenisice i čarapice...ne volim zimu koja ja pred nama...i nedostaje mi more...na kojem ove godine nisam bila...i nedostaje mi ono toplo sunce već u rano jutro...samo mi on više ne nedostaje...ponekad ću ga još spomenti jer nas veže još par dana nekog zajedničkog posla...a onda ga poslati u zaborav...jučer je došao....tj.dojebao se ...i odjebao...i sve mi je to bez veze...ima još sitnica koje nikako da pokupi...dobar izgovor da me svojom prisutnošću iziritira...i pitam se kako nekoga odjedanput možeš prestati voljeti i ne osjećati potrebu za njim...a volio si ga... i prestao... i do večeras...ili poslijepodne...do još jednog posta...a sada idem... prihvatiti  se posla koji sam odgodila za neke druge dane...sada su ti dani došli ...vrijeme da se počne živjeti i raditi...uplaliti radio ili sa you tubea slušati neke stare drage pjesme...i biti sam sebi na prvom mjestu...

Nema komentara:

Objavi komentar