ponedjeljak, 17. listopada 2011.

...koji me kar proganja onaj odozgo...pa dosta je............

...osjećam se raznizano kao ova biserna ogrlica..
...pa daj me već prestani proganjati kažem onome odozgo...i kažnjavati...jer dosta je ...počet ću vrištati...a on...cool...i dalje me kažnjava...svakom izgovorenom riječi iz nečijih usta...svakim pogledom  onoga koji mi je postao stranac...i kojega ne volim više...koji me je danas uvrijedio jednom jedinom rečenicom...koju nikada neću moći izbrisati ma koliko se trudila...i ma koliko puta kliknula n tipku...delete...a ja...više ne znam da li da se probudim iz svega ovoga ...ili da poludim od svega ovoga...danas predvečer sam malo prolistavala blogove iza moga i kojekuda...ovaj blogspot je postao crkva...sve neki religijski tekstovi...koje vjere nemam pojma jer me ne zanima...sve neko dijeljenje blagoslova od ovoga od onoga...pa bože ako te ima daj malo pogledaj te svoje zastupnike...što tako olako dijele blagoslove... da li imaju certifikat potvrđen tvojim pečatom da mogu to raditi...ili to rade onako kao pola naše države ...na crnjaka...i bože ...ostvavi koju kaznu za neku drugi put...ne zasipaj me svaki dan nekom...a savjetujem ti opet...osvrni se oko sebe...i pogledaj malo novine i vijesti...pa malo prošeći i do tih koji se vucaraju po novinama i vijestima...i po strankama...a nas apolitične...ostavi neka živomo svoje živote...jer la vie en rose...to znaš i ti...i te kako dobro...ali za neke ...ipak malo više...

Nema komentara:

Objavi komentar