subota, 29. listopada 2011.

još jedna subotnja večer...ili kako si ponovo zajebati život ...

...hej ti...to kažem sebi..ne kompliciraj si život koji je i onako dovoljno zakompliciran...ovo je moj monolog...jebeš mene...uvijek imam svoje neke priče sama sa sobom...sve moje priče završavaju tužno...ili netko zajebe ili zajebem ja...da li je to ta prokleta autodestruktivnost nas škorpiona...i da li smo podsvjesno mazohisiti i volimo sami sebi nanositi bol...i jebeno znam da nije dobro ovo...ni za tebe ni za mene...uletjeli smo u nešto što nema šanse za preživljavanje...i ti znaš...previše toga nas dijeli...pa čak i za neku bezazlenu avanturu...dobro je počelo...jako dobro...odlično...pravio si mi društvo u mojim besanim noćima...i krenulo sve u krivom smjeru...ni  ti ni ja to nismo željeli...sve je trebalo ostati na razini zezanja i ugodnog druženja...što se dogodilo...ne znam...ili sam ja ranjiva podlegla ...ili si ti podlegao...samo ne znam čemu...sebe mogu objasniti...mrvica pažnje u ovim lošim vremenima i...pala sam na ispitu...ali ti...što je tebi ovo trebalo...kad pročitaš...reći ćeš mi...jer niti si ranjiv ...jer niti si sam...jer imaš neki svoj drugačiji život od mojega...jer te ne peru očaji i tuge...ej...reci...što se to dogodilo ...i zašto...htjela sam da mi život krene drugim smjerom...i krenut će...ali opet će ostati neke praznine i tuge ...kada odeš...ej...ti...gade...potrošili su me...potrošili moje dane..godine...osjećaje...ostala je još mrvica nade ...i to će s tobom nestati...i najgore što ne želim prestati igrati tu igru...a ona moja uspavana intuicija se budi i kaže...escape...escape...dok je vrijeme...a ja....još uvijek ne znam kad je to pravo vrijeme...večeras...sutra...jer ovo se ne događa meni...ne želim...i želim...i opet gubim sebe...a ti...idi...pokušaj otići...dok nije kasno...dok se nije ništa dogodilo...dok nitko  još nije povrijeđen...idi...ostavi ovu šašavicu neka se sama bori ...neka isplače sve suze neisplakane...gade...jer želim drugačiji život ...želim la vi en rose...bar jedan put...za sebe...i tamo negdje za tebe...

Nema komentara:

Objavi komentar