petak, 28. listopada 2011.

...jebeš takav rođendan....ili kako sam dočekala svoj ...x..ti...rođendan...

...danas mi je rođendan...nije bitno koji...ionako se godine slažu...i nije mi do nekog slavlja ...jer ne volim nikakva slavlja...proslave...svadbe...sprovode...sve me to čini nervoznom i deprimira me...ali kao eto taj rođendan je neki dan kada si prije toliko i toliko godina stigao na ovu planetu zemljicu da odradiš svoje karmičke zadaće ...malo vjerujem u reinkarnaciju...malo sve to gledam sa skepsom...ali kao da odradiš sve ono što nisi odrado u nekom od prijašnjih života..e pa ja mora da sam bila nešto u rangu nekog monstruma ...nekog koljača...nekog razbojnika...nekog tko je svima nanosio zlo i  sad mi se sve to vraća...i kao ja bi sad trebala postati bolja osoba...i odraditi  u ovom životu taj karmmički dug...pa vratila sam ga bože ako sam toliko bila griješna..vratila sam ga  već stotinu puta...pa zar nijed dosta...ej...ti ...koji me kažnjavaš zamolila sam te da malo pogledaš okolo...i da malo pritisneš i neke druge griješne duše...ili to to onako s kompjutera odjedanput pokazniš sve...kao kad vip šalje obavijest u tri u noći da su se promijenile neke usluge parkiranja....o jebote u tri  u noći probudi te ton poruke...sva u panici idem gledati što je...a ono ...obavještavamo vas...jebite se vi i vaše noćne obavijesti...e tako i ti bože stisneš tipku dijeli i dijeliš odjedanput svma kaznu...očito...jer i drugi imaju sranja u životu...e dakle počela ja s rođendanom koji je tako slavno teče...ex i ja smo imali zajedničkog psa...e sad se on odjebao a ostavio i mačku i psa i jebe mu se za njih....e ne bi išlo...i ja mu pošaljem poruku kupi tangu hranu ...mislim na vreću hrane...i dobijem natrag poruku...kupit ću i brišem jer moram mamu voziti na groblje...oki...mislim ja...bar kupi a jebe mi se gdje ćeš ti i koga voziti na groblje ...i nakon minutu stiže nova poruka...citiram doslovce tekst poruke..usput, sretan ti rođendan...o jebem te usput...pa to je čestitka od čovjeka koji me kao volio još do prije tri mjeseca ...i kad mu se digao ...odjebao se....i ni brige ni pameti što ću ja dalje..onako usput....i rasplačem se ja blesavica ne zbog njega...njega ko jebe...ionako će se njegova exex pobrinuti da ga oljušti do gole kože...ima pravo ..to je sotona od žene...neka ga guli...ja sam ionako previše dala i njoj i njihovoj djeci...nije mi bilo žao...sada je ...i jebeno se kajem što sam i jednu kurčevu lipu dala a dobila samo uvrede od nje i njezine dječice...neka i ona zajedno s njim gori u paklu...i ja ću ...pa neka...ovo je sad trač post...i za to mi se jebe...dakle rasplačem se ja zbog sebe i svojih grešaka...nitko nije kriv...ja sam to odabrala...i jebeno se zajebala...vokabular za pet ali nije me briga...ako netko čita neka mi zamjeri ili ne zamjeri...tako mi je sve svejedno...i donese on tu hranu...ni dobar dan i kurac ni palac...ode na wc ...ostavi kao nekih dvjesto kuna da si valjda kupim nešto...jebote ko klinki kad joj bakica i deda ostave na stolu za roćkas... ili kurvi kad obaviš posao...i neku jebenu coca colu koju je ...kupio sam na benzinskoj...o jebo te ...a zaboravi ti moje poklone...nema veze ...ko ih jebe...ionako su ništavni bili...uhvatio ne bijes ...ali sam ipak dobla puno čestitki od mojih blogera sa blogger.ba...tamo je nekako toplije...druže se ljudi...čavrljamo...razmijenimo poruke...ovdje vlada hladna atmosfera ...nitko ni s kim...oki....ja i onako ovo pišem sebe radi da se ispucam...e ...ali u svoj ovoj usranoj situaciji ima i jedna malo svijetlija strana...točno u ponoć dobila sam prvu čestitku ...i tu ću pamtiti...hvala ti...znaš kome zahvaljujem zar ne...i drag si mi ...zbog toga ...ja se raspisala oko toga svog rođendana kao neka ...megapopularna celebovica....ma potaklo me to što se sve događa negativno ma koliko ja željela i nastojala da budem optimistična...jer još uvijek usprkos nedaćama mislim da je...la vie ne rose...e pa za svoju dušu i sebi za roćkas stavit ću jedan video spot...jer ipak...la vie en rose...ma kako to danas izgledalo...ovo je moja lijena pjesma...najljenija...tako nekako opako dobra...za mene ...

Nema komentara:

Objavi komentar