srijeda, 26. listopada 2011.

IN MEMORIAM...ZA NAJBOLJU OSOBU NA SVIJETU ...OSOBU VELIKOG SRCA I DUŠE ZA POSLJEDNJEG BOEMA...

JAVILI SU MI DA JE NOĆAS U TRI NAPUSTILA OVAJ SVIJET MOJA NAJDRAŽA PRIJATELJICA , PRIJATELJICA S KOJOM SAM SKITALA, NAPIJALA SE, SLUŠALA NARODNJAKE MADA IH NE VOLIM , MOJA ŠAŠAVICA DOBRE DUŠE I PREVELIKOG SRCA ...MOJA MIRJANA ...MOJA KUMA...A NIJE MI BILA KUMA SAMO SMO SE DOBRO ZAJEBAVALE AKO SE KOJA PRIJE UDA DA ĆE JEDNA DRUGOJ BITI KUMA...KOLIKO NEPROSPAVANIH NOĆI UZ CIGANE...KOLIKO POPIJENIH PIĆA...KOLIKO SKITANJA KOJEKUDA NOĆIMA...MOGLA BIH STRANICE I STRANICE ISPISATI O NAŠIM GUPOSTIMA KOJE SMO ČINILE...O SMIJEHOVIMA...TUGAMA...I KAD JE BILA NAJTUŽNIJA ...NIJE SE PREDAVALA...SAMO JEDANPUT SAM JE VIDJELA DA PLAČE...KAD JOJ JE JEDNA GADURA REKLA DA JE CIGANKA ...ZATO ŠTO JOJ JE MAMA SRPKINJA A  OTAC HRVAT...A TOJ GADURI SE NAPLAĆALA KAVA I GABLECA ...MOJA MIRJANA KOJA NIKADA NIJE MARILA ZA NOVAC...BIO JOJ JE POTREBAN DA UŽIVA...I ZNALA JE UŽIVATI...I ZADNJU PARU DALA BI ZA NEKU PJESMU...JEDANPUT SMO SE ZAJEBAVALE I REKLA MI JE ...KUMA AKO JA PRIJE ODAPNEM IMA DA MI NA SPROVODU SVIRA FIJAKER STARI...A TANJI NAŠOJ DRUGOJ PRIJATELJICI POSLJEDNJI BOEM...MOJA MIRJANA KOJA JE BILA UPRAVO TO...POSLJEDNJI BOEM...RADILE SMO SKUPA SKORO TRIDESET GODINA...NIKADA NIJE BILA BOLESNA ...NIKADA SE NIJE UDAVALA ...SVE JE DAVALA NEĆACIMA I LJUBAV I NOVAC  I BRIŽNOST...MOJA MIRJANA KOJU SAM IZDALA U NJEZINOJ TEŠKOJ BOLESTI PROTIV KOJE SE SRČANO BORILA , IZDLA ZBOG MOJIH PRIVATNIH STVARI I SITUACIJE... ZBOG MOJIH PRIVATNIH SRANJA...I PROKLETA BOLEST ...JEBEM JOJ MATER...BILA JE JAČA...O BOŽE NEKA JOJ NA ONOME SVIJETU KAMO JE TA VJEČITA SKITNICA  SADA OTPUTOVALA ...DA SE VIŠE NIKADA NE VRATI...BUDE BOLJE...NEKA JE PRATE CIGANI...NEKA JE PRATE NARODNJACI...I SPORT...KOJI JE OBOŽAVALA...MOJA MIRJANA ZAGREBČANKA NAVIJAČICA CRVENE ZVEZDE...MOJA MIRJANA KOJU SAM IZDALA JER SAM  JE SKORO ZABORAVILA PORED SVIH SRANJA KOJA ME PRATE I KOJA SAM DOČEKALA NESPREMNA OVA POSLJEDNJA DVA MJESECA...KUMČE...PAMTITI ĆU TE ZAUVIJEK...KAO MOJU NAJDRAŽU PRIJATELJICU NESEBIČNU I TOPLU ...KOJA SE NIJE ODVAJALA OD SVOJEGA MARLBORA I PIVICE...MOJA MIRJANA KOJA JE PRAVILA NAJBOLJU MUSAKU SA POHANIM PATLIĐANIMA...PO DOBROTI...PO SPREMNOSTI DA TI UVIJEK POMOGNE MAKAR  NA SVOJU ŠTETU...O KOLIKO BI SE TOGA DALO PISATI...ZA MOJU KUMU  I NJEZIN ODLAZAK NA NEKO DRUGO MOŽDA BOLJE MJESTO OD OVOGA GDJE ŽIVIMO...NARUČUJEM POSLJEDNJI FIJAKER I ZVONKA BOGDANA..I NEKA TE NA TAJ PUT MOJA ATEISTICE  IPAK ISPRATE ANĐELI...ZAVRIJEDILA SI ...OVO JE MOJ PRIVATNI OPROŠTAJ S TOBOM KUMČE...A SLUŽBENO ZBOGOM REĆI ĆU TI U SUBOTU U DESET SATI NA KREMATORIJU MIROGOJ...POČIVAJ U MIRU NEMIRNA MOJA...

Nema komentara:

Objavi komentar