srijeda, 12. listopada 2011.

...danas bi nam bila godišnjica...dvanaesti deseti...jedne davne jeseni...

...koliko večera...koliko uspomena...koliko vikenda...mi skitnice...koji to više nisu...
...odlučila sam da te više neću spominjati nigdje...ni u postovima ...ni u razgovorima...ni u sebi...ali danas  je dvanesti deseti ...dan kada smo se prvi put sreli...tamo...znaš gdje...i znaš...ne bih te spominjala niti danas da nisam čula jedan poslijepodnevni razgovor o opatiji...naše prvo zajedničko putovanje ...opatija...još ne previše bliski...ali na najboljem putu da postanemo...da opstanemo...a postali smo...ali nismo opstali...prva naša destinacija...opatija...to odredište odabrali smo eto ...nasumce...niti jednoga od nas dvoje ništa nije vezalo za opatiju...a postala je dio našega života...opatija...naši vikendi petak...subota...nedjelja...kave na terasi shark...jedna dvije...cola...i mi...ponekad bi samo sjedili i gledali more...ponekad bi pričali...a onda odlazili u hotelsku sobu i voljeli se...naše večere u kameliji...bevandi...najčešće u kameliji...i luka koji je tamo svirao klavir...i nas dvoje...zbog mene je naučio svirati crazy ...za tebe je svirao wonderful world...kad bismo ulazili u kameliju...i kad bi nas opazio...prekidao je sviranje pjesme i nastavio sa ...crazy...o kako sam te tada voljela...i mrzim pomisao da će neka druga možda sjediti jedanput s tobom u kameliji...i ugledavši tebe tako velikog...da će luka zasvirati crazy...i onda ne ugledavš mene...da li će prestati svirati...ili nastaviti za nju i tebe...ne volim te više...samo ne mogu podnijeti pomisao da ćeš s nekom drugom piti kavu na vratima jadrana...da ćeš s njom odsjedati u hotelima u kojima smo mi odsjedali...da ćeš s njom piti cappuccino na sharku...ili jesti marone u lovranu...ili možda otići na kupanje u medveju...eto to nikako ne mogu podnijeti...danas ...dvanesti deseti...opet ću slušati poslednju pesmu o tebi...večeras...prije spavanja...i što reći...la vie en rose...ma kako mi je danas neki ...tako čudan dan..

Nema komentara:

Objavi komentar