petak, 16. rujna 2011.

za... laku noć svim putnicima...lutalicama ...koji svrate...

...u snovima lutajte nepoznatim predjelima...potpuno slobodni od svega što vas danju sputava...
...laka vam noć noćne ptice...vi koji lutate kojekuda ...iz dosade...iz potrebe...iz znatiželje...iz raznoranih razloga samo vama poznatih...kao što i ja znam svoje razloge lutanja ovim  blogovima...volim čitati..sve..zanimaju me tuđa mišljenja...razmišljanja...da li je to potreba...znatiželja...ili nešto treće...nije važno...svi mi imamo svoje živote...ali pročitati još nešto o nečijem životu a da on nije netko od celebova...netko s filma ili tv.a...to je pravi užitak...mene ne zanimaju poznati...zanimaju me svi oni koji postoje...a nema ih na tv.u...o njima ne pišu glamourozni časopisi...njihove rastave su njihova privatna stvar...rođenja...smrti...sve ostaje u najužem krugu prijatelja i poznanika...njihova vjenčanja ne prate gomile fotoreportera...njih snima neki anonimni slikar...njihove slike ne krase naslovnice...zato ...pišite...nikada nećemo postati poznati pisci...nema veze...pišemo jer to volimo...zato...laka vam noć još jedanput...sanjajte neke nove gradove...drugačije ljude...mora...obale...vi noćne ptice...lutalice...

Nema komentara:

Objavi komentar