subota, 10. rujna 2011.

večeras idem ranije spavati...dizanje u četiri....ide se...ide...

...ja vas gledam s oblaka...bdijem i čuvam vas...
...u krasni k. da ne budem do kraja prostača...pokušavam otvoriti neki on line dućana  brandiranom  i vintage  odjećom...pa ću po buvljaku tražiti neke takve stvari...damske šešire...čipkaste rukavice...stare kožne clutch torbice...cipele...kao što sam već rekla naša dama caludia ricca koja prodaje vintage odjeću u londonu  ne zove to second hand odjećom nego odjećom koju je netko volio...e pa nemojmo biti  snobovi...u svijetu se ljudi oblače u second hand shopovima i svi sretni i veseli...samo smo mi neki posebni ljudi...kao drugačiji smo od drugih...nemam inspiracije pisati jer mi je ...vruće...još sam nekako tužna...možda više povrijeđena...poražena...laka vam noć...i mislim svejedo da je la vie en rose...neka vas i mene čuva ovaj mali anđelak...

Nema komentara:

Objavi komentar