subota, 24. rujna 2011.

tko te jebe b....ili moram ga opet spomenuti jer je pizda....

...ne  vuci me za jezik...bodlja je više nego otrovna...
...e pa što god da uradim...ne valja...ako šutim...nadrkana sam...ako progovorim...ne valja...ako...pa dosta mi je tih ako...danas mu je rođendan...nisam mu čestitala jer bi bilo glupo...on kaže ...ja tebi pomažem...o jebote pa jesi li zaboravio koliko sam ja tebi pomagala...do iznemoglosti...a sad ispada da je on kao neki nađeo čuvar...ma odjebi ...popizdim kad netko od mene radi budalu gledajući me u facu...ja sam rekla da ću si ovaj život napraviti da mi bude dobar i kvalitetan koliko uopće nekome danas u ova loša vremena može biti...e samo da se sredi to sranje s zajedničkom tvrtkom i da krene svatko na svoju stranu...pa da vidimo ...toliko me je danas naljutio svojim komentrom da bi mu najradije tresnula šamarčinu oko te infantilne glave...pa da vidi kome on čini uslugu...a zaboravlja sve usluge njemu učinjene...e daj odjebi fol frajeru...kao sad je neki frajer...ma daj...goli kar si ...kao što si i bio... i kao što ćeš i ostati...i mada sam beskrajno ljuta ...la vie en rose...zar ne...

Nema komentara:

Objavi komentar