srijeda, 7. rujna 2011.

sad kad mi se događaju ružne stvari i situacije kažem...la vie en rose...sutra je novi dan

svakako pročitajte malog princa ma koliko godina imali...
...prošao je jučerašnji dan...onaj utorak kada mi ništa nije išlo od ruke i na ruku...ma ne zamajavam se time jer ni današnji nije puno bolji...ali uvijek postoji ono ali...sutra je novi  dan možda sretniji od ovih prethodnih...ne čitam  horoskope...u njima je sve uvijek tako nekako bajno...najbolji i nasimpatičniji je onaj kauflandov koji pročitam kad  moja kćer donese novu ponudu...ej pa da se ispune ti svakotjedni horoskopi u kojima piše najpozitivnije ne samo za moj znak nego i za sve znakove...bilo bi heja haj...na moju ...a i ostali znakovi trebaju žaliti...veliku i preveliku žalost ne znam tu hiperoptimističnu  osobu koja to piše...pa da mi udijeli malo od te pozitive...ili ona vidi zvijezde drugim očima...njihovu konstelaciju i kako se sve to ne zove...pa la vie en rose zar ne...javim se navečer sa duuugačkim postom ...moje lamentacije na temu...a  čitat će se....do tada...

Nema komentara:

Objavi komentar